گلکسی نوت 3، جامه‌ای که قرار است همچنان پلاستیکی باقی بماند!

Samsung_Galaxy_Note_3به تازگی سایت سم موبایل، اطلاعاتی را درباره سومین پسران کهکشانی و نوت صفت سامسونگی افشا ساخته است! سم موبایل مدعی شده که نسل سوم کهکشانی‌های نوت، همچنان با بهره گیری از پلی کربنات قصد دارد تا پلاستیکی بودن را برای خاندان کهکشانی‌ها به عنوان نشانه‌ای حفظ نماید! همچنین این پسران غرق در پلاستیک، قرار است با بهره گیری از یک طراحی مشابه با گلکسی اس 4، با صفحه نمایش 5.99 اینچی انعطاف ناپذیر، یک پردازنده 8 هسته ای که از 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A15 و 4 هسته 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A7 تشکیل شده است، به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی و تجهیز به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری تاچ ویز تا ماه‌های آینده روانه بازار گردد!

17 در مورد “گلکسی نوت 3، جامه‌ای که قرار است همچنان پلاستیکی باقی بماند!”

  1. یه نصیحت ! گوشیو بذار تو کاور به فکر بدنشم نباش و از گوشی لذت ببر ! گوشکوب که نیس هی میگی فلز فلز ! این همه نوت 3 ویژگی داره اون وقت هی گیر میدی به بدنش که چی بشه؟!

  2. سامسونگ سوداگری می کند ، سامی جون فقط یه فکری به حال اقتصاد ایران کن تا تموم طرفدارات تو ایران رو ببینی.

  3. بابا دیگه حالم بهم خورداز این همه بد سلیقه گی و جنس پلاستیکیو طراحی یه جورو تکراری بخدا کسل کنندست اس3 نوت2 اس 4 الانم یه پلاستیک دیگه به نام نوت 3 یه فبلت بدردنخور به زن به افتخار سونیو شاهکاراش و همینطور سونی اکسپریا زد که یه شاهکار بی نظیره ه ه ه ه ه ه ++++++++++++++++++

  4. سلام
    این گوشی(فبلت)خیلی قدرتمند و عالی هست فقط مشکل همیشگی سامسونگ که جنس بدنه گوشی هست
    اما این گوشی به درد هر کسی نمیخوره فقط کسایی از این گوشی میتونن لذت ببرن که گرافیکی یا هنری… باشن تا با استفاده از این گوشی کارای گرافیکی طراحی ….خودشون رو انجام بدن وگر نه برای افراد دیگه شاید لذت بخش نباشه!

  5. باز هم طراحی ضعیف و بدنه پلاستیکی. خواهشا شما به دروغ سامسونگ در مورد پلی کربناتی بودن دامن نزدید که ما پلی کربنات رو در قالب وان ایسک و لومیا 920 تجربه کرده ایم. باطن کجا بود. s4 که هزارتا مشکل پیدا کرده. نرم افزارهای بگیر نگیر، داغ کردن، صفحه نمایشی که مات میشه، ترک خوردن دور گوشی، لگهای مداوم و….

  6. عالی.چرا اینجا اینقدر اینطوریه. یعنی همش طرفدار بازی آخه مگه شما با s4کار کردین ببینید داغ میکنه یا نه

  7. s4با همون بخاری برقیش تونست روزی 1ملیون فروش کنه.خداییش روتون میشه چیزی بگین.اینا رو که میگین چون دارین میسوزین.

  8. مسی که نمیتونه جراحی پلاستیک کنه ولی سامسونگ میتونه دو تا طراح بیاره در ضمن یه خبری در مورد یکی از قابلیت‌های این گوشی فاش شده نمیدونم چرا itresan نذاشته و اونم این هست که این گوشی قابلیت استفاده شدن به جای بخاری برقی داره

  9. من که دیگه به این طراحیش عادت کردم امیدی هم ندارم سامسونگ دو سه تا طراح استخادم کنه …. و در مورد خودم بعد از بیشتر 1سال که از نوت استفاده می کنم هنوز خسته کننده نشده … فکر کنم رمز موفقیت سامسونگ اینه که بیشتر از ظاهر به باطن !!!! توجه داره و محصولات پرچمدارشو بی عیب و نقص میسازه … مثل یه بازیکن خوب فوتبال که خوش چهره نیست ولی بهتر از بچه خوشگلهای دیگه بازی میکنه … شما بیا بگو david vila خوشگلتر از مسی هست ولی بازی اون کجا … مسی کجا.. اینم حکایت پرچمدارهای سامسونگ در برابر بقیه گوشی هاست…

  10. دوستان سامسونگ از تکنولوژی باور نکردنی خاک انداز در این محصول استفاده کرده ,به این صورت که با باز کردن قاب باتری این سیستم فعال میشه و شما حتی میتونید از قاب پشتی بعنوان بیلچه باغبانی استفاده کنید نگران خط و خش و شکستنش هم نباشید چون سیپیوش ٨هسته ایه هیچ مشکلی براش پیش نمیاد ؟!؟!؟
    از شوخی بگزریم گوشی خیلی خوبی میشه.من شخصأ از سایز صفحه خیلی خوشم اومد چون با سخت افزار خیلی خوبی همراه شده از کیفیت واقعی صفحه استفاده میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH