اولین تصویر واقعی از ال‌جی V20 منتشر شد

در گذشته شاهد رندرهایی از گوشی جدید ال‌جی یعنی V20 بودیم و حال Evan Blass اولین تصویر واقعی از آن را با رنگ مشکی منتشر کرده است. تصویر زیر مطابقت خوبی با رندرهای منتشر شده قبلی دارد، اگرچه این تصویر از زاویه دیگری گرفته شده است. حفره اسپیکر در بالا، محل قرارگیری دوربین جلو، صفحه نمایش دوم و دکمه‌های تنظیم صدا در طرف چپ دستگاه قابل مشاهده است البته قسمتی از نمایشگر برای محافظت از منبع انتشار آن تار شده است.

متاسفانه این عکس ماژولار بودن ال‌جی V20 را تایید یا رد نمی‌کند، در رندرهای منتشر شده قبلی یک دکمه در سمت راست پایین آن برای نصب قطعات ماژولار مانند G5 وجود داشت، ولی حال خبری از این دکمه نیست، همچنین کاربرد آیکون “In Apps” را نیز نمی‌دانیم. هنوز اطلاعات زیادی از ال‌جی V20 مبهم است اما ال‌جی و گوگل این گوشی را به‌عنوان اولین دستگاه با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۷.۰ معرفی کرده‌اند. ال‌جی همچنین یک تصویر با مضمون همکاری با شرکت Bang & Olufsen برای افزایش عملکرد DAC با تولید هدفون‌های مخصوص منتشر کرده بود.

lg-v20-evleaks

3 در مورد “اولین تصویر واقعی از ال‌جی V20 منتشر شد”

  1. ظاهر جلوش که بد نیست ، خوبه تقریبا. باید ببینیم پشتش چطور میشه. ولی میشه فهمید که دکمه ای در پشت گوشی نیست.به سمت چپ عکس دقت کنید دکمه های کنار دستگاه را می بینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH