آیا اپل آیفون ۷ در برابر آب مقاوم خواهد بود؟!

آیفون ۷ در ۱۷ شهریور رونمایی و ۳۰ شهریور با قفسه فروشگاه‌ها ملاقات می‌کند. حالا یک کمپانی انگلیسی با نام Goldgenie که اشیا قیمتی می‌فروشد، اطلاعاتی از آیفون ۷ را لو داده است.

بر اساس وبسایت Goldgenie، آیفون ۷ از نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ بهره می‌برد. توان پردازشی این آیفون از چیپست A10 تامین می‌شود. برای حافظه داخلی گزینه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار دارید که ۲ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. در دپارتمان عکاسی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را می‌بینید. این آیفون ضد آب بوده و باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپری به آن نیرو می‌دهد. ضخامت آیفون ۷ تنها ۷.۱ میلی‌متر خواهد بود.

آیفون ۷ پلاس به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز است. از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توان به لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین اصلی، رم ۳ گیگابایتی و گزینه‌های ۳۲/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت برای حافظه داخلی اشاره کرد. این مدل تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

3 در مورد “آیا اپل آیفون ۷ در برابر آب مقاوم خواهد بود؟!”

  1. احتمالا اسم این مدل ایفون ۶se باشه…اپل داره با این کار خودشو از رقابت با پرچم دارای سامسونگ کنار میکشه…احتمالا ایفون ۷ با تغییرات چشم گیر رو سال ۲۰۱۷ معرفی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH