تبلت لنوو یوگا تب ۳ پلاس با نمایشگر QHD در راه است

سری یوگا لنوو، تبلت‌های خوبی برای مصرف خانگی هستند. پایه برای ایستادن، باتری قدرتمند و اسپیکرهای عالی مشخصاتی هستند که این مدل‌ها را برای مصارف خانگی به حریفی سرسخت تبدیل می‌کنند. حالا نیز لنوو قصد عرضه یوگا تب ۳ پلاس را دارد که آپگریدهای زیادی نسبت به یوگا تب ۳ داشته است.

یوگا تب ۳ پلاس دارای نمایشگر ۱۰ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است که پنل IPS آن کیفیت بالایی نیز دارد. این تبلت از چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ بهره برده که نسبت به اسنپدراگون ۲۱۰ که در مدل قبلی بود، ارتقای زیادی دارد. اندروید ۶، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکاناتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

بر خلاف مدل پیشین، این تبلت دارای پروژکتور نیست، ولی دو اسپیکر عالی JBL با Dolby Atmos برای لذت بردن از موسیقی و فیلم در اختیار خواهید داشت. شاید بتوان گفت که نقطه قوت این تبلت باتری قدرتمند آن باشد. انرژی این تبلت از باتری ۹۳۰۰ میلی‌آمپری تامین شده که تا ۱۸ ساعت دوام می‌آورد. این تبلت را می‌توان در سه حالت نگه داشت. برای عکاسی نیز می‌توانید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنید.

با این امکانات نمی‌توان انتظار داشت که قیمت مشابه قبل باشد. برای مدل وای‌فای باید ۳۵۰ یورو و برای مدل LTE باید ۴۰۰ یورو بپردازید. یوگا تب ۳ پلاس برای کسانی که بیشتر در خانه از تبلت استفاده می‌کنند، تبلتی بسیار مناسب خواهد بود.

gsmarena_007

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH