مصاحبه با هواوی P9 برنده جام زیبایی آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶

پس از یک ماه رقابت جذاب و نفس‌گیر، بالاخره آی‌تی‌رسان کاپ به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با هواوی P9 به عنوان زیباترین اسمارت فون این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم. پیش از این با سامسونگ گلکسی S7 Edge، قهرمان رقابت‌ها مصاحبه‌ای داشتیم و حال نوبت به برنده جام زیبایی رسیده است، پس در این ۱۰ سوالی با ما همراه باشید.

  • لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید:

با سلام خدمت شما دوستان؛ هواوی P9 هستم یک محصول خاص و متفاوت که زیبایی‌ام در چین زبان زد خاص و عام است.

  • کمی از مسابقات خودتان در این جام بگویید:

در مرحله گروهی با لومیا ۹۵۰XL، شیائومی Mi 5 و ال‌جی V10 هم‌گروه بودم. به نظر خودم گروه B سخت‌ترین گروه این دوره از رقابت‌ها بود که از بخت بد، من نیز در همین گروه بودم. در نخستین دیدار به مصاف با شیائومی Mi 5 رفتم و در یک بازی پایاپای توانستم رقیب هم‌وطنم را شکست دهم. پس از ۳ روز استراحت به رقابت با لومیا ۹۵۰XL رفتم و نتوانستم او را از پیش رو بردارم. در دیدار آخر نیز با تمام قوا در برابر ال‌جی V10‌ به میدان رفتم اما بازهم نتوانستم پیروز باشم و ۳ امتیاز حساس را از دست دادم. در نهایت نیز تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به رقبا از راه‌یابی به مرحله حذفی بازماندم.

  • سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بود؟

دیدار با شیائومی Mi 5 سخت‌ترین رقابت من در این دوره از مسابقات بود. هر دو چینی هستیم و نگاه‌های زیادی به ما بود از طرفی نخستین دیدار من در آی‌تی‌رسان کاپ هم محسوب می‌شد و استرس زیادی داشتم اما با تلاش‌های خودم و رای‌های کاربران توانستم نخستین گام را محکم بردارم؛ گرچه در ادامه خیلی خوب ظاهر نشدم!

http://itresan.com/128628/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-p9-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-mi5-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%E2%80%8C.html

  • نظر شما در رابطه با قهرمان چیست؟!

گلکسی S7 Edge محصول شایسته‌ای است و از همان ابتدا یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی بود و اگر بخواهم واقع‌بین باشم به نظرم به حقش هم رسید، اما راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم که جام این دوره را برادر بزرگترم بالای سر ببرد که اینگونه نشد.

  • فکر می‌کنید پس از شما، چه کسی لیاقت در دست گرفتن جام زیبایی را داشت؟

بدون هیچ شکی می‌گویم که پسرعموی خودم میت ۸ واقعا لیاقتش را داشت که این جام را در دست بگیرد. او بدنه تمام فلزی دارد و واقعا زیباست.

  • اما به نظر من گلکسی S7 Edge هم می‌توانست برنده جام زیبایی شود؟!

بله، خب این مدل هم زیبایی‌های خودش را دارد؛ اما کمی شبیه به محصولات دیگر همین کمپانی‌ است و طراحی متفاوتی ندارد. البته این را هم بگویم که بالاخره قهرمان این رقابت‌ها شد و همان یک جام هم برایش کافی است.

  • زشت‌ترین گوشی را کدام مدل می‌دانید؟

این که دیگر پرسیدن ندارد! از هر کسی بپرسید ایسوس ‌ذن‌فون زوم را با اختلاف، نه به ‌عنوان زشت‌ترین اسمارت فون این رقابت‌ها بلکه به عنوان زشت‌ترین اسمارت فون تاریخ بشریت انتخاب می‌کنند. گرچه با این مدل بازی نداشتم اما هرچه فکر می‌کنم هدف از تولید این مدل را نمی‌فهمم! با اینکه لقب زوم را دارد اما حتی دوربینش هم از بقیه سرتر نیست!

  • فکر می‌کنید که بزرگ‌ترین بازنده این جام چه کسی بود؟!

هواوی P9 پلاس! تصورش را بکنید که برادر بزرگ‌ترم توانست بزرگانی همچون اچ‌تی‌سی ۱۰، گلکسی نوت ۵، آیفون ۶s پلاس و ال‌جی G5 را از پیش رو بردارد و در فینال تنها با ۴ رای اختلاف بازی را به گلکسی S7 Edge واگذار کند! مگر ناکام بودن شاخ و دم دارد؟!

  • با همه این‌ها به نظر شما برنده جام بعدی کدام مدل خواهد بود؟

به‌شدت علاقه‌مندم که یک محصول چینی جام را بالای سر ببرد. تفاوتی ندارد که این مدل ساخته هواوی باشد یا شیائومی! همین که اهل دلان بدانند که دنیا دست چه کسی هست، برای من کافی‌ست!

  • و در پایان؟!

صحبت خاصی ندارم! از شما و همکارانتان بابت برگزاری چنین مسابقاتی سپاسگزارم، همچنین از تمام هواداران خود که علی‌رغم چینی بودنم مثل بعضی‌ها مرا تنها نگذاشتند، صمیمانه تشکر می‌کنم. خدانگهدار…

hami2

10 در مورد “مصاحبه با هواوی P9 برنده جام زیبایی آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶”

  1. اگه میشه تو جام بعد جای برند ایسوس که حتی پرچمدارشو نیاوردین از یه برند کمتر شناخته شده مثل اوپو با میزو پرچمداراشونو بیارین.اونا خیلی بهترن حداقل از ذنفون زوم.یا وان پلاسو بیارین.اینا انصاف داشته باشیم گوشیای خوبی هستن

    1. مجتبی مسکینی

      محصولات این برندها در ایران نایاب هستند و تقریبا نمیشه پرچمدارهاشون رو پیدا کرد
      در رابطه با ذنفون هم خود ایسوس این مدل رو برای شرکت در مسابقه به ما داد و الا ما انتخاب دیگری داشتیم

  2. سلام دوستان من بین P9 و P9 پلاس مدل پلاس و انتخاب کردم ولی یکی از دوستان من دو به شک کرده خواهشا کمک کنید P9 PLUS یا Z5 پریمیوم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      هر دو مدل محصولات با ارزشی هستند و انتخاب بین این دو به نیاز شما بستگی داره
      اگه اولویت‌هاتون رو در خرید بگید بهتر میشه راهنمایی کرد
      با این حال این دو مدل در آی‌تی‌رسان کاپ حضور داشتند و با بهترین گوشی‌های دنیا مقایسه شدند می‌تونید در سایت مقایسه‌ها رو بخونید

  3. در اینکه p9 زیباست شکی نیست و حقش هم بود عنوان زیباترین رو بدن بهش اما سامسونگ S7 هم واقعا شیک و خاصه…

  4. اصغر تقوی علی آبادی

    انصافا P9 خیلی زیباس هم از لحاظ ظاهر و قیافه و هم از لحاظ کیفیت و جنس بدنه. از همه مهم تر دوربینشم بیرون نزده. عالیه و به حق زیباترین گوشی این جام بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH