هدست بی‌سیم و هوشمند سونی

در ماه ژانویه بود که سونی در نمایشگاه ces 2012 لاس وگاس هدست هوشمند بی‌سیم خود را معرفی کرد که البته این ابزار دیجیتال سونی فعلا در فروشگاه اینترنتی قدیمی کشور انگلستان موجود است. این فقط یک هدست بلوتوث ساده نیست بلکه یک ابزار قابل حمل چند منظوره است که در کنار هدست بودن قابلتهایی مثل گیرنده FM، پخش کننده MP3 و در آخر هم نقش یک ریموت برای اندروید را جز وظایف آن می‌توانست دانست.

بلوتوث این هدست نسخه 3 است که از استاندارد A2DP برای پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند. پخش کننده موزیک آن می‌تواند فایل‌های mp3 و wav را از روی کارت‌های حافظه microSD/SDHC اجرا نماید. این هدست زمانی که با تلفن همراه اکسپریا هماهنگ می‌شود و یا زمانی که تماسی با این تلفن همراه گرفته می‌شود، بروی صفحه نمایش OLED مشکی خود به رنگ سفید مشخصات تماس گیرنده را نمایش میدهد، حتی اگر ایمیل یا پیامکی هم به اکسپریا برسد، عنوان آن در صفحه نمایش هدست هوشمند سونی نمایش داده می‌شود.

همراه با این هدست یک مموری کارت 2GB microSD نیز ارایه می‌شود که دارای یک جک 35 میلی متر بوده که می‌توان هر هدست دلخواهی را به آن وصل نمود.

قیمت این هدست در بازار کشور انگلستان 65 پوند است.

5 در مورد “هدست بی‌سیم و هوشمند سونی”

  1. بسیار هم عالیست. فوق العاده هم شیکه و البته طبق معمول نام سونی که رو یه محصول بیاد قیمتش هم دست نیافتنی میشه!
    نکته جالبت تر استفاده از فناوری بلوتوث نسخه سوم تو این هدست هست در حالی که هنوز سونی توی گوشیهاش از این نسخه استفاده نکرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH