مصاحبه با ال‌جی G5 برنده جام خلاقیت آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶

پس از یک ماه رقابت جذاب و نفس‌گیر، بالاخره آی‌تی‌رسان کاپ به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با ال‌جی G5 به عنوان خلاقانه‌ترین اسمارت فون این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم. پس در این ۱۰ سوالی با ما همراه باشید.

  • لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید:

درود؛ ال‌جی G5 هستم، محصولی خاص و زیبا از کمپانی خلاق ال‌جی! از اینکه در این رقابت‌ها حضور داشتم، به خودم می‌بالم.

  • کمی از مسابقات خودتان در این جام بگویید:

در مرحله گروهی با اپل آیفون ۶s پلاس، بلک‌بری پریو و نکسوس ۶P هم‌گروه بودم و توانستم هر ۳ را به راحتی شکست دهم و به عنوان سرگروه، راهی مرحله حذفی شوم. در نخستین دیدار از این مرحله با گلکسی نوت ۵ بازی داشتم. این مدل واقعا حریف چغر و بدبدنی بود اما در نهایت توانستم او را از سر راه بردارم. در مرحله نیمه نهایی به حریف سیه چرده‌ای با نام هواوی P9 پلاس برخوردم و پس از کش و قوس‌های فراوان بازی را واگذار کردم! راستش را بخواهید P9 پلاس محصول سرسختی بود و من هرچه که زدم به در بسته خوردم! شاید واقعا حقش بوده که به فینال رسیده!

  • سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بود؟

رقابتم با اپل آیفون ۶s پلاس یکی از سخت‌ترین بازی‌هایم بود. قبل از بازی تمرکز خوبی نداشتم و کمی نام و آوازه حریف من را نگران کرده بود اما هرطوری که بود توانستم خودم را پیدا کنم و در این نبرد سخت و طاقت‌فرسا پیروز شوم.

  • فکر می‌کنید چرا این جام را به شما داده‌اند؟!

خب من به نوعی نخستین محصول پرچمدار با طراحی ماژولار هستم. از طرفی دوربین دوگانه هم دارم و قابلیت‌های ویژه نرم‌افزاریم نیز مرا از بقیه خاص‌تر کرده بنابراین لایق‌ترین مدل برای کسب این عنوان هستم. خوش‌حالم که هیئت ژوری مرا دید و رای به خلاقانه بودنم داد.

  • به نظر شما کدام مدل لیاقت در دست گرفتن این جام را داشت؟!

من بازی مستقیمی با لومیا ۹۵۰XL نداشتم اما محصول ردموندی‌ها با قابلیت‌های خاصی وارد این رقابت‌ها شده بود و راستش خودم هم فکر نمی‌کردم که تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاید، اما آمد، مردانه جنگید و با اختلاف کمی بازی را به S7 Edge باخت و از مسابقات حذف شد. با دیدن قابلیت‌هایی همچون کانتینیوم و حسگر عنبیه چشم می‌توان به راحتی به خلاقانه‌ بودن این مدل پی برد. گرچه بلک‌بری پریو هم برای خودش یلی بود.

  • یک سوال فنی! دلیل اصلی ناکامی خودتان در این جام چه بود؟!

به شخصه اعتقادی به ناکامی خودم ندارم! در جامی که رقیبان سرسختم همچون اکسپریا Z5 پریمیوم و اچ‌تی‌سی ۱۰ نتوانستند حتی از گروه‌شان بالا بیایند، همین که من توانسته‌ام تا مرحله نیمه نهایی پیش بروم خودش یک نوع موفقیت به حساب می‌آید. از طرفی من آیفون ۶s پلاس و نوت ۵ را نیز شکست دادم و تنها به P9 پلاسی باختم که چیزی نمانده بود جام قهرمانی را از چنگ گلکسی S7 Edge برباید. خیلی ببخشید، کجای دنیا به این می‌گویند ناکامی؟!

http://itresan.com/132878/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-5-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%84%e2%80%8c%d8%ac%db%8c-g5-%d9%86%d9%88.html

  • چقدر زود عصبانی می‌شین! به نظر شما آیا واقعا حق گلکسی S7 Edge‌ بود که قهرمان شود؟!

اصلا! حتی یک درصد هم فکرش را نمی‌کردم که او قهرمان شود! حالا ادب حکم می‌کند که قهرمانی را به او و سامسونگ تبریک بگوییم اما واقعا محصولی که چیز خاصی نسبت به گذشته ندارد و تنها نواقص را رفع کرده لیاقت قهرمانی را دارد؟! خودم بهترین مدل برای کسب این عنوان بودم اما واقعا اصلا در مخیله‌ام نمی‌گنجید که یک چینی انقدر خوب ظاهر شود (!) بنابراین اگر نخواهم خودم را بگویم، بدون شک دستان P9 پلاس را به عنوان قهرمان بالا می‌بردم!

  • فکر می‌کنید که بزرگ‌ترین بازنده این جام چه کسی بود؟!

این که دیگر پرسیدن ندارد؛ مسلما آیفون ۶s پلاس! مدلی که همه برایش سر و دست می‌شکنند در اینجا کسی برایش تره هم خورد نکرد؛ پس مشخص است که اپل به بن‌بست رسیده!

  • به نظر شما برنده جام بعدی کدام مدل خواهد بود؟

اگر سامسونگ توانست سال بعد ما را شکست دهد که جام مبارکشان باشد، ما که بخیل نیستیم!

  • در پایان چه صحبتی برای خوانندگان دارید؟!

از این‌که مسابقات جام را خیلی منظم و خوب برگزار کردید، صمیمانه سپاسگزارم. جا دارد در اینجا یادی کنیم از ال‌جی G Flex 2 که در دوره قبلی برنده همین جایزه شد و این یعنی ال‌جی خلاق‌ترین کمپانی چند سال اخیر بوده است.

13 در مورد “مصاحبه با ال‌جی G5 برنده جام خلاقیت آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶”

    1. مجتبی مسکینی

      در حال حاضر که امکانش نیست
      خودتون می‌تونید حساب کنید اگه فینالیست‌ها رو درست پیش‌بینی کرده بودین که خب امتیازش رو کامل می‌گیرین و به همین ترتیب برای سایر بخش‌های مسابقه

  1. اصغر تقوی علی آبادی

    سلام آقای مسکینی خسته نباشین، امتیازات من بابت حدس زدن درست یه گوشی فینالیست و گذاشتن عکس در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن لینک در گروه ها اضافه نشده، لطفا امتیازاتمو اضافه کنین. ممنون

    1. مجتبی مسکینی

      سلام سلامت باشید
      قبلا هم گفتیم که امتیازات شما در پروفایل‌تون مربوط به شما و فعالیت‌تون هست و ارتباطی به قرعه کشی نداره
      برای مسابقه امتیازات به صورت جداگانه حساب میشه و بعد قرعه کشی می‌کنیم

  2. ببخشید میشه از honor 8 خبرهای بیشتری بذارید ؟ و مقایسش با سایر گوشی ها ؟
    و یه سوال دیگه زمان انتشار گوشی کی هست ؟

  3. با سلام و عرض خسته نباشبد خدمت تمام دوستان عزیز و کارشناسان عزیز آیتی رسان .یه خواهش از کارشناسان عزیز و نازنین آیتی رسان دارم. اگه امکان داره آماری از فروش گوشی هایی که در رقابت امسال آیتی رسان داشتند در جهان و اگه آماری موجود هست در ایران هم در یکی از خبرهاتون بگذارید. فکر کنم جالب باشه که نتایج رای گیریها با آمار فروش گوشی ها مقایسه بشه. خیلی ممنون از توجهتون

  4. کاش برای این بخش ها هم رأی گیری میزاشتید بین چنتا گوشی نامزد و با رأی مردم یکی انتخاب میشد، البته به نظرم هرسه برنده زیبایی و ارزش خرید و خلاقیت حقشون بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH