شیائومی جاروبرقی هوشمند می‌سازد!

شیائومی کمپانی مطرحی که این روزها با تلفن‌های هوشمند جذاب خود گردوخاک بسیاری را در بازار به راه انداخته و عمده شهرتش را مدیون تلفن‌های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب است در تولید و عرضه گجت‌های دیگر نیز دستی بر آتش دارد. شیائومی هرچند بیشتر با گوشی‌های خود مطرح‌شده اما تاکنون گجت‌هایی هم جون لامپ هوشمند، ترازو، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و سلامتی و… را نیز تولید و روانه بازار کرده است؛ اما به نظر می‌رسد این تولیدات نیز این برند چینی را راضی نکرده است چراکه طبق تصاویری که به‌تازگی از گجت جدید این کمپانی منتشرشده ظاهرا شیائومی در حال کار بر روی یک جاروبرقی رباتیک و هوشمند است.

در این تصاویر بسته‌بندی از این محصول آینده به چشم می‌خورد که لوگو شیائومی روی آن‌ها درج‌شده و به‌ احتمال‌زیاد محصول آینده این شرکت خواهد بود و همان‌طور که از ظاهر امر پیداست باید منتظر جاروبرقی رباتیک هوشمندی از شیائومی باشیم.

جاروبرقی‌های هوشمند طی چند سال گذشته به محبوبیت بسیاری دست‌ یافته‌اند اما این محبوبیت نتوانسته قیمت گران این گجت را کاهش دهد. شرکت Neato و هم‌چنین کمپانی iRobot با جاروبرقی هوشمند سری «رومبا» از پیشگامان این عرصه محسوب می‌شوند.

Xiaomi-robot-vacuum-cleaner-leak_31

با این‌حال اگر اطلاعات فاش شده درست باشد نباید انتظار داشته باشیم شیائومی محصولی ارزان‌ قیمت را روانه بازار کند چراکه پیش‌ازاین کمپانی iRobot جاروبرقی رباتیک و هوشمند خود Roomba 980 را با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار روانه بازار کرده بود و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود شیائومی درصورتی‌که نهایت تلاش خود را برای مقرون‌به‌صرفه کردن این محصول احتمالی انجام دهد بازهم به قیمتی در حدود ۴۵۰ دلار خواهد رسید.

حال باید منتظر ماند و دید این تصاویر منتشرشده و اخبار محصول جدید شیائومی تا چه میزان صحت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH