اطلاعاتی تازه از شیائومی Mi Note 2: رم ۶ گیگابایتی تایید شد!

تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با شیائومی Mi Note 2 منتشر شده است، یکی از اصلی‌ترین اطلاعات پیرامون این اسمارت‌فون وجود رم ۶ گیگابایتی بود که به تازگی و با انتشار یک اسکرین شات، این ویژگی تایید شد. هم‌چنین پیش‌تر بیان می‌شد این اسمارت‌فون از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌گیرد که مطابق اطلاعات جدید ظاهرا نوت ۲ شیائومی از نسخه جدیدتر یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند.

هم‌چنین می‌توانیم استفاده از نسخه هفتم اندروید یعنی نوقا را در این اسمارت‌فون شاهد باشیم که با پوشش MiUI ورژن ۸ تزیین شده است. در بخش حافظه داخلی می‌توانیم استفاده از ۶۴ گیگابایت را شاهد باشیم که ۵۲.۲۸ گیگابایت از آن در دسترس کاربر قرار دارد. البته ممکن است به‌زودی شاهد یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز باشیم.

Xiaomi-Mi-Note-2

نوت ۲ شیائومی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند که بر طبق شایعات در بخش‌های کناری کمی انحنا دارد که تقریبا مشابه آنچه در نوت ۷ دیده‌ایم، خواهد بود. البته دو تصویر از نسخه واقعی این اسمارت‌فون برای نمایش بخش خمیده کنار اسمارت‌فون منتشر شد که با توجه به اینکه تصویر در محیطی کاملا تاریک گرفته شده است نمی‌توان به آن استناد کرد زیرا ممکن است تقلبی باشد. با توجه به اینکه به برگزاری نمایشگاه IFA در برلین نزدیک می‌شویم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم شیائومی این اسمارت‌فون را در طی برگزاری همین رویداد رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH