فون پد ایسوس به صورت رسمی و با قیمت ۹۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد!

8

27 اردیبشهت 92، تهران- همزمان با روز جهانی ارتباطات، دفتر ایسوس در ایران با برگزاری سمینار خبری به معرفی کافه‌ایسوس و محصول تازه‌ وارد خود با نام فون‌پد پرداخت.

در این مراسم که از ساعت 9 صبح با حضور جمعی از مدیران این دفتر و اصحاب رسانه شکلی رسمی به خود گرفته بود، الهه طاهری به‌عنوان مدیر روابط عمومی ایسوس با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات به افتتاح بخش رسانه در سایت کافه‌ایسوس اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات ما در شرکت ایسوس با ایجاد فضایی به نام ایسوس‌کافه یا کافه‌ایسوس تلاش کردیم تا محیطی را برای ارتباط با همه مخاطبانمان به وجود بیاوریم .در ایسوس‌کافه خریداران و فروشندگان محصولات ایسوس می‌توانند با ثبت‌نام و ثبت محصول، از امکاناتی همانند گرفتن امتیاز و مزایای خاص امتیاز‌ها و شرکت در قرعه‌کشی‌های ما برخوردار شوند این در حالی است که ما برای برقراری ارتباط خاص با رسانه‌ها بخشی با نام مدیا‌. ایسوس‌کافه نیز ایجاد کرده‌ایم.

elahe-taheri

او ادامه داد: در فاز اولیه آنچه در مدیا‌ . ایسوس‌کافه قرار دادیم در حقیقت Press Material برای دسترسی بهتر به اخبار روز شرکت و وجود عکس‌های با‌کیفیت از محصولات ایسوس است تا خبرنگاران عضو در ایسوس‌کافه به راحتی به این Material‌ها دسترسی پیدا کنند‌.

طاهری افزود: ما در نظر داریم که در مراحل بعد امکان بازنشر اخباری که خبرنگاران در ارتباط با ایسوس منتشر می‌کنند را در سایت ایجاد کنیم. از طرفی برای رسانه‌های آنلاین امکان قرار‌دادن لینک خبر و برای رسانه‌های آفلاین امکان بارگزاری تصویر خبری که منتشر شده نیز ایجاد خواهد شد. از همین رو براساس میزان و کیفیت همکاری با رسانه‌ها به شکلی کاملا ضابطه‌مند مزایایی برای همکاران خودمان ایجاد خواهیم کرد‌.

مدیر روابط عمومی ایسوس گفت: اعزام خبرنگاران به نمایشگاه‌های داخل و خارج کشور، ایجاد امکانات خاصی برای خرید محصولات ایسوس و بسیاری امکانات دیگر که در آینده در فضای ایسوس‌کافه تعریف خواهد شد کاملا بر مبنای همکاری با رسانه‌ها اتفاق خواهد افتاد‌. در حقیقت ترجیح ما ایجاد محیطی با برابری اصولی بین رسانه‌ها است تا ضوابط بر روابط اولویت داشته باشند‌. این فضا در ایسوس‌کافه به گونه‌ای تعریف شده که این مهم پوشش داده شود.

الهه طاهری در پایان گفت: شما با مراجعه به سایت و عضویت در ایسوس‌کافه عضو خانواده ایسوس خواهید بود و ما قطعا برای رضایت همه شما عزیزان تلاش خواهیم کرد. البته امیدواریم با پیشنهادات خودتان به پیشرفت  ایسوس‌کافه نیز کمک کنید تا در کنار یکدیگر و با همکاری دو‌جانبه همه ما در امر مهم اطلاع رسانی موفق باشیم.

shah-heidari

در ادامه مراسم پویا شاه‌حیدری به‌عنوان کارشناس محصول تبلت دفتر ایسوس به مشخصات فنی فون‌پد اشاره کرد و گفت: ایسوس همواره در اندیشه طراحی تکنولوژی متناسب با نیاز روزمره کاربران بوده است. به‌‌عنوان نمونه به اسمارت‌فون‌ها توجه کنید. آنها برای تلفن‌بودن طراحی شده‌اند ولی امروزه ما برای انجام کارهای خود روی اینترنت مدت زمان زیادی به صفحه‌نمایش آن خیره می‌شویم. پس چرا اینقدر کوچکند. به همین دلیل تیم طراحی ایسوس برای این منظور راه‌حلی ارایه داده که در آن شما ترکیبی از یک تبلت با یک گوشی هوشمند را همزمان داشته باشید.و از همین رو فون‌پد تولید شده است.

شاه‌ حیدری ادامه داد: ایسوس فون‌فد را با قلب تپنده اینتل و پردازنده Z2420 و سرعت 1.2 گیگاهرتز، صفحه‌نمایش IPS HD و وضوح تصویر 800×1280، دوربین عقب با قابلیت فیلم‌برداری HD در دو رنگ نقره‌ای و طلایی ارایه داده است. در این محصول امکان افزایش حافظه جانبی از طریق کارت حافظه SD و همچنین امکان استفاده رایگان تا 5 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی ابری Asus Web Storing نیز فراهم آمده است. این در حالی است که استفاده از دو میکروفون باعث شده در هر شرایطی بتوان در مکالمه خود از صدای شفاف بهره برد.

3

در ادامه این نشست خبری حاضران توانستند از نزدیک با مشخصات ظاهری و فنی این محصول آشنا شوند. همچنین در انتهای این مراسم به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

1 در مورد “فون پد ایسوس به صورت رسمی و با قیمت ۹۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH