یک طرح مفهومی متفاوت از گوشی موتورولا DROID Turbo 3

در حالیکه به نظر می‌رسد گوشی هوشمند Moto Z Force جایگزین مدل سال گذشته DROID Turbo 2 باشد، فردی به نام Toooajk یک طرح مفهومی از دستگاه موتورولا DROID Turbo 3 را منتشر کرده است. گفتن این نکته ضروریست که در صورت معرفی این مدل در آینده، احتمال عدم شباهت آن با طرح مورد نظر وجود دارد. شارژدهی بالای باتری همراه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم، قدرت مطلوبی را به موتورولا DROID Turbo 2 برای مبارزه با اکثر پرچمداران سال ۲۰۱۵ می‌بخشید. مسلما وجود صفحه نمایش بزرگ و ارایه انحصاری توسط اپراتور ورایزون همراه با نرم‌افزارهای اضافه و اذیت‌کننده، مورد پسند همه نیست، البته به غیر از ایرادهای گفته شده می‌توان آن را یک گوشی هوشمند همه فن حریف دانست.

مدل Turbo 3 در طرح مفهومی Toooajk به سخت‌افزاری قدرتمند و بدنه‌ای تماما فلزی مجهز است. نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند. باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ بسیار سریع Turbo، پورت USB Type-C و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه، آن را تبدیل به یک دستگاه کامل می‌کند. همچنین دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX298 و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی تصاویر را برای شما ثبت خواهند کرد.

لذت واقعی یک طرح مفهومی، عدم به حقیقت پیوستن آن و امکان ارایه تلاش‌های گوناگون و امکانات زیاد و عجیب است. ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه مفهومی ۶۵۰ دلار خواهد بود و ضخامت آن تنها به ۵.۲ میلی‌متر می‌رسد. با پشتیبانی از MotoMod و تکنولوژی موتورولا ShatterSheid، این طرح تبدیل به رویای افراد دوستدار پرچمداران خواهد شد، البته متاسفانه این گوشی هوشمند به هیچ عنوان واقعی نیست. در صورت تولید این دستگاه مایل به خرید آن خواهید بود؟ تصاویر زیر را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان گذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH