شکایت از اپل به دلیل نمایشگرهای معیوب آیفون ۶

هفته گذشته، بسیاری از کاربران آیفون خبر از نمایشگرهای معیوب آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دادند. این عیب‌ها که Touch Disease نامیده شدند، شامل عدم پاسخگویی نمایشگر و نوار خاکستری چشمک‌زن در بالای نمایشگر بود. ظاهرا اپل از این مشکل آگاه بوده، ولی آن را پیگیری نمی‌کرده است. شاکیان حالا شکایتی را علیه اپل مطرح کرده‌اند.

این شکایت عنوان کرده که اپل راهکار مناسبی برای حل این مشکلات ارایه نکرده است، در حالیکه این مشکلات ناشی از طراحی آیفون ۶ و ۶ پلاس بوده است. دلایل زیادی برای Touch Disease عنوان شده، اما این شکایت علت بوجود آمدن این نواقص را ناشی از نبودن لایه محافظ فلزی عنوان کرده که در مدل‌های قبلی وجود داشته است. این شکایت می‌گوید:

این آیفون‌ها به دلیل نقصان نمایشگر قابل استفاده به عنوان یک اسمارت‌فون نیستند.

زمانی که آیفون ۶ رونمایی شد، برخی از کاربران خبر دادند که آیفون ۶ پلاس خم می‌شود. گرچه اپل این مشکل را کوچک خواند، اما با وجود مشکلات جدید، بنظر می‌رسد که کاستی‌های جدی در طراحی آیفون ۶ وجود دارد. سه شاکی از ایالت‌های کالیفرنیا، دلاویر و پنسیلوانیا بوده‌اند.

بنظر می‌رسد که اپل مشکلات حقوقی بسیاری دارد و با دادگاه‌های زیادی درگیر است. بر اساس اخبار رسیده، کمیسیون اروپا نیز قرار است اپل را به دلیل فرار مالیاتی در ایرلند، میلیاردها دلار جریمه کند. اپل متهم است که سودهای زیادی را از طریق ایرلند تصاحب کرده و از این طریق از دادن مالیات کافی فرار کرده است. اگر این میزان مجازات درست باشد، با بزرگترین مجازت به دلیل فرار مالیاتی مواجه خواهیم بود. اپل در شهر کورک ایرلند، ۵۵۰۰ کارمند دارد و بزرگترین استخدام‌کننده بخش خصوصی محسوب می‌شود.

Galaxy-S7-iPhone-6s

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH