چرا گلکسی اس ۴ همراهی برای یک زندگی پربارتر، ساده‌تر و پرمعناتر است؟!

S4-BLACK

چندی پیش نسل چهارم گوشی‌های Galaxy S با عنوان Galaxy S4  با دو هدف معرفی شد. نزدیک کردن شما به آنچه در زندگی مهم است و فراهم آوردن تمام نیازهایتان در یک جا.

با درک کردن اینکه چه مسائلی در زندگی ما اهمیت دارد، Galaxy S4 به گونه‌ای طراحی شده که روش زندگی ما را تغییر دهد و موفقیتمان را به حداکثر برساند.

این گوشی هوشمند خیره کننده و بدیع به تک تک لحظات زندگی شما معنا می‌بخشد؛ برای ارتباطات شما ارزش زیادی قائل است و بهترین و آسان ترین راه ارتباط با خانواده و دوستانتان را برای شما فراهم می‌کند.سازندگان این گوشی، اهدافی از قبیل فراهم آوردن تجربه‌ای خوشایند برای کاربر ، ساختن زندگی آسان و بی دغدغه، قدرت بخشیدن به زندگی و همچنین کمک به آسایش و رفاه کاربر داشته‌اند.

زیبایی این گوشی را در طراحی بسیار خلاقانه‌ قسمت‌های مختلف آن شامل صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر، باطری قوی‌تر، باریک‌ترین حاشیه‌ صفحه‌ نمایش با قاب گوشی، سبک (تنها 130 گرم) و باریک (تنها 7.9 میلی‌متر) می‌توان مشاهده کرد. Galaxy S4 با وجود باریک‌تر بودن نسبت یه S3، قدرتمندتر است. این گوشی زیبایی خیال انگیزی را در خود جای داده است. در هنگام رونمایی، Galaxy S4 در دو رنگ مشکی مات و سفید یخی عرضه شده است. این درحالی‌ست که تا پایان سال، این گوشی در رنگ‌های بسیار متنوعی ارایه خواهد شد.

لحظات پرمعنا – بهره‌مندی از لذت بیشتر

زندگی پربار، سرشار از لحظات معنی دار است و گوشی Galaxy S4  این لحظات را ثبت و با دوستانتان به اشتراک می‌گذارد. Galaxy S4 اولین صفحه نمایش Full HD Super AMOLED  دنیا را برای نمایش عکس‌ها  در بهترین حالت ممکن به کار می‌گیرد. صفحه بزرگ 5 اینچی آن با فشردگی 441ppi  کیفیت نمایش عالی در اختیار می‌گذارد. Galaxy S4 همچنین از تکنولوژی جدید Gorilla® Glass 3 از شرکت Corning  استفاده می‌کند که آن را تبدیل به یک همراه خوب در مسافرت  و وسیله‌ای با دوام برای تمام ماجراجویی‌های زندگی شما می‌کند.

Galaxy S4 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، از قابلیتی به نام “دوربین دوتایی” بهره می‌برد که می‌تواند به صورت همزمان از هر دو دوربین اصلی و جلو استفاده کند. این قابلیت، در هنگام ثبت لحظه‌ها، از کادرهای متفاوتی برای ترکیب دو عکس به صورت طبیعی استفاده می‌کند. همچنین می توان سایز عکس کوچک‌تر را درون عکس بزرگ‌تر عوض کرد. مشتریان قادر هستند از 8 راه مختلف برای ترکیب دو عکس که با دوربین‌های اصلی و جلو  گرفته شده‌اند استفاده کنند. در عین حال، حالت ‘Dual Video Call’ به شما امکان می‌دهد که با دوستتان تماس تصویری برقرار کنید در عین حال که نمای جلوی خود را هم به اشتراک گذاشته‌اید.

امکانات دوربین فراتر از “دوربین دوتایی” رفته و شامل 12 حالت مختلف عکاسی است که از جمله می‌توان به حالت “درام” اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد تمام حالات یک اکشن را در یک عکس ثبت کنید. یا حالت “عکس و صدا” که همراه عکس، صدا هم ذخیره می‌کند که باعث می‌شود همیشه آن لحظات را همان‌گونه که اتفاق افتاده‌اند، به یاد آورید. این لحظات زیبا را می‌توان با استفاده از قابلیت “آلبوم داستان” به صورت اتوماتیک در یک آلبوم عکس ذخیره کرد. عکس‌های درون Galaxy S4 به صورت اتوماتیک بر حسب اطلاعات مکانی و یا زمانی شما و یا یک رویداد خاص مرتب و دسته بندی می‌شوند.

ارتباطات صحیح، انسان‌ها را گرد هم می‌آورد

این گوشی رابطه صحیح با انسانها را در زندگی ما ایجاد می‌کند. این دستگاه بیشتر از یک دستگاه شخصی است که تنها به خود شخص، لذت استفاده از آن را بدهد بلکه با اشتراک گذاری و تجربه کردن بسیاری از لذت های زندگی همراه با خانواده و دوستانمان در هر جای دنیا که هستیم، روابطمان را قویتر می‌کند. با برنامه کاربردی Group Play کاربران می‌توانند از موسیقی، عکس، بازی و محتویات پوشه‌هایشان بدون نیاز به WiFi AP و یا دیتای موبایل همراه با اطرافیان خود لذت ببرند. این ویژگی بدیع، کاربران را قادر به ایجاد رابطه مستقیم با دیگران برای به اشتراک گذاری و ساخت  اطلاعات و بازی می‌نماید. ویژگی Share Music به کاربران اجازه می‌دهد تا با همگام کردن یک آهنگ مشترک به طور همزمان در چند تلفن همراه، یک فضای بسیار خوبی  را برای مراسم‌های خود ایجاد کنند.

Galaxy S4 با از بین بردن محدودیتهای زبان، مردم را کنار هم جمع می‌کند. این دستگاه  از طریق S Translator که ترجمه فوری را برای کاربر فراهم می‌آورد (چه ترجمه متن چه ترجمه صوتی  روی برنامه‌هایی مانند ایمیل و پیام رسانی (ChatON) باعث می‌شود سفر به سر تا سر دنیا برای فرد تبدیل به یک تفریح واقعی شود. این ترجمه فوری هم از طریق کلام به متن و هم از طریق متن به کلام قابل انجام است و به شما این اطمینان را می‌دهد تا در زمانی که بیرون از کشور هستید به اطلاعات درست دسترسی داشته باشید.

تجربه بدون تلاش، مسائل را راحت‌تر می‌کند!

در دنیای امروز ما به دنبال راه‌های هوشمندانه‌ای هستیم که زندگی را آسان‌تر و بی دغدغه تر کند. Galaxy S 4 از طریق ویژگی‌ها ی جدید که چهره، صدا و حرکت را تشخیص می‌دهند، این اطمینان را به کاربر می‌دهد که کارها بدون هیچ نیازی به تلاش زیاد و حتی کنترل صفحه نمایش بدون لمس آن انجام می‌شوند.

“توقف موقت هوشمند” به شما امکان کنترل صفحه نمایش از طریق نقطه‌ای که شما به آن نگاه می‌کنید را می‌دهد. هنگامی که شما در حال تماشای یک ویدئو هستید، اگر به مکان دیگری نگاه کنید، پخش ویدئو متوقف می‌شود و به محض اینکه مجددا به صفحه نگاه کنید، دوباره شروع به پخش می‌کند. ویژگی “پیمایش هوشمند” به شما توانایی مرور کردن صفحه جستجوگر و یا ایمیل‌ها را بدون حتی لمس کردن صفحه نمایش می‌دهد. این برنامه چهره و حرکت مچ دست شما را تشخیص داده و بر اساس حرکت آن‌ها روی صفحه نمایش جستجو می‌کند.

 ویژگی “مشاهده هوایی” به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از انگشتان، پیش نمایشی از یک ایمیل، تقویم، عکس و یا یک ویدئو را بدون نیاز به باز کردن آن داشته باشند. شما حتی می‌توانید یک دید ذره بینی و نزدیک‌تر نیز روی جستجوگر اینترنت خود داشته باشید. با Air Gesture  شما می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را عوض کنید و یا در یک صفحه وب، بالا یا پایین بروید یا با حرکت دست خود، به یک تماس تلفنی پاسخ دهید.

با S Voice Drive شما می‌توانید در هنگام رانندگی، دستورات را از طریق صدا به گوشی خود بدهید. هنگامی که بلوتوث خودروی خود را فعال می‌کنید، گوشی شما به طور اتوماتیک به Driving Mode رفته و به جای متن، به حالت حساس بودن به صدا رفته و به آسانی و راحتی متن پیام‌ها را برای شما می‌خواند و شما نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش خود ندارید.

“خواننده متن” باز هم زندگی را آسان‌تر می کند به این صورت که متن، کارت ویزیت، یا یک QR code را تشخیص داده و برنامه کاربردی مناسب مانند ترجمه، جوابگویی به تلفن، پیام کوتاه و یا جسـتجو را فعال می‌کند.

هنگامی که در خانه هستید برنامه Samsung WatchOn، دستگاه شما را تبدیل به یک ریموت کنترل می‌کند تا کل سیستم سرگرمی در منزل خود شامل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، DVD Player و حتی سیستم تهویه خود را کنترل کنید!

زندگی قدرتمند شده، از سلامتی و کیفیت زندگی شما محافظت می‌کند

Galaxy S4  شما را از سلامتی و تندرستی‌تان از طریق اطلاعاتی که از نرم‌افزار S Health  به‌دست می‌آورد، با خبر می‌کند. ترکیب حسگرهای درونی دستگاه به صورت مدون و منظم سلامت شما و اطراف شما را بررسی می‌کند تا به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کند. همچنین، کاربران می‌توانند به سادگی وضعیت سلامتی خود را با ثبت برنامه غذایی و ورزشی و همچنین بررسی وضعیت خواب خود، بهبود بخشند و همیشه سالم و خوش اندام باشند (بعضی از قابلیت‌ها توسط لوازم جانبی ارایه می‌شوند).

S4-WHITE

5 در مورد “چرا گلکسی اس ۴ همراهی برای یک زندگی پربارتر، ساده‌تر و پرمعناتر است؟!”

  1. ایمان عزیزی

    ولی هیچکدوم مثل تگ کردن عکسای گالری کاربردی و سرگرم کننده نیست. با سیستم تشخیص چهره قوی تر از بقیه گوشی ها حتی دو قلو ها رو هم از هم تشخیص میده!:D

  2. سلام . من نوت 2 دارم . می خواستم بگم خیلی از ویژگیهای نرمافزاری که به اون اشاره کردین درست کار نمیکنن ! یعنی یه بار کار کنه و یه بار کار نمیکنه ! به نظرم بیشتر برای تبلیغاته .

  3. یه جورایی وسوسه شدم htc one مو برم بفروشم اینو بگیرم.گرچه با همینم میتونم وسایلی مثل تلوزیونو کنترل کنم تازه سفش 470ppi هست نه 441ppi, همینطور نمیتونم از اسپیکراش بگذرم, ولی بازم samsung ترکونده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH