آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با تبلت گلکسی Tab A 10.1 2016 سامسونگ

اگرچه بازار تبلت‌ها به سرعت در حال کوچک شدن است ولی شرکت‌های مختلف با تولید محصولات جدید سعی بر تغییر این موضوع و تجربه فروش موفق دارند. سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده تبلت‌های اندرویدی در جهان محسوب می‌شود که امروز تصاویری از آخرین تبلت آن به بیرون درز پیدا کرده است.

انتظار می‌رود که این دستگاه به قلم جدید و بهبود یافته S Pen مجهز باشد، البته تمامی اطلاعات گفته شده براساس آخرین شایعات است و برای اطمینان از جزئیات دقیق باید تا معرفی این تبلت توسط سامسونگ صبر کنیم. براساس گزارش‌ها، دستگاه معرفی نشده سامسونگ نسخه جدیدی از تبلت میان‌رده گلکسی Tab A 10.1 2016 خواهد بود که در اوایل امسال معرفی و عرضه شد، همچنین گفته می‌شود که نسخه جدید عملا تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و فقط قلم S Pen به آن اضافه خواهد شد.

در حالیکه مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه هنوز به طور کامل مشخص نشده ولی این گزارش به مشخصات فنی یکسان با تبلت گلکسی Tab A 10.1 2016 اشاره دارد که اگر درست باشد، باید منتظر استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی باشیم. هنوز معلوم نیست که این مدل جدید با اندروید پیش‌فرض مارشملو یا نوقا معرفی و عرضه خواهد شد.

همانطور که قبلا ذکر شد اگر شایعات صحت داشته باشند، تنها تغییر مربوط به قلم S Pen خواهد بود که احتمالا کارایی و عملکردی مشابه با نمونه استفاده شده در فبلت پرچمدار گلکسی نوت ۷ را با خود به همراه دارد. قلم موجود در گلکسی نوت ۷ از میانبرهای جدیدی مانند ترجمه، بزرگنمایی و Glance پشتیبانی می‌کند و میانبرهای آن از ۵ به ۶ عدد افزایش یافته و برخی از میانبرهای موجود در گلکسی نوت ۵ نیز حذف شده است، تنها دو گزینه انتخاب هوشمند و نوشتن هوشمند از میانبرهای قدیم باقی مانده‌اند. قلم S Pen از قابلیتی به نام یادداشت‌برداری بر روی صفحه نمایش خاموش پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که به کاربر اجازه می‌دهد تا حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر بر روی آن نوشت. هنوز صحبتی از زمان عرضه یا قیمت این تبلت نشده، اما تا معرفی رسمی آن توسط سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH