تبلت لنوو یوگا تب ۳ پلاس رسما معرفی شد

تبلت ۱۰.۱ اینچی لنوو با نام یوگا تب ۳ پلاس درست مانند نسل‌های پیشین تنها برای سرگرمی ساخته شده است! طراحی نسخه ۲۰۱۶ این سری به گونه‌ای است که آن را برای تماشای تلویزیون و ویدیو مناسب می‌کند. برخلاف یوگا تب ۳ پرو که در IFA سال گذشته معرفی شد، تب ۳ پلاس به پروژکتور مجهز نیست؛ بنابراین نمی‌توان برای پخش تصاویر در خانه از آن‌ استفاده کرد.

مطمئنا نبود این قابلیت خوب نیست، زیرا پروژکتور موجود در یوگا تب ۳ پرو واقعا کاربردی بود خصوصا برای تماشای ویدیو در جمع دوستان! تب ۳ پرو با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شد، اما یوگا تب ۳ پلاس با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد. خوشبختانه لنوو پایه زیرین تبلت که یکی از نمادهای سری یوگاست را هم‌چنان حفظ کرده است؛ البته یک قلاب نیز وجود دارد که به وسیله آن می‌توان تبلت را آویزان کرد!

با نگاهی به مشخصات این مدل می‌توانیم به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی ۲K، چهار بلندگو در بخش جلویی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کنیم. پردازنده مورد استفاده در این تبلت اسنپدراگون ۶۵۲ بوده که هشت هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتر را در خود جای داده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تکمیل کننده بخش سخت‌افزاری این تبلت است.

این تبلت در ۴ حالت Hang ،Tilt، استند و بدون استند قابل استفاده خواهد بود، یوگا تب ۳ پلاس در ماه اکتبر به فروش می‌رسد و در رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری در دسترس خواهد بود.

2 در مورد “تبلت لنوو یوگا تب ۳ پلاس رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH