ال‌جی و ساخت یخچال هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰

سامسونگ در نمایشگاه CES از یک یخچال هوشمند با نمایشگر لمسی ۱۰۸۰p پرده‌برداری کرد. ال‌جی، رقیب دیرینه سامسونگ نیز برای اینکه از قافله عقب نماند، یک یخچال هوشمند معرفی کرد. اما ال‌جی یک قدم از سامسونگ جلوتر رفته است. یخچال سامسونگ با سیستم عامل تایزن کار می‌کرد، اما یخچال ال‌جی را ویندوز ۱۰ مدیریت می‌کند. این بدین معناست که شما می‌توانید بر روی این یخچال تمام برنامه‌های ویندوز را اجرا کنید. این حتی در مورد برنامه‌های قدیمی همانند پینت نیز صادق است.

ال‌جی از یک نمایشگر لمسی ۲۹ اینچی شفاف در یخچال خود استفاده می‌کند. این نمایشگر تحسین‌برانگیز بوده و برای استفاده، سریع و روان است. از اپلیکیشن‌های ساخته ال‌جی می‌توانید برای چسباندن استیکی نوت، تایمر، تهیه دستور پخت غذا، پیدا کردن اطلاعات پزشکی در مورد غذاها و یا علامت‌گذاری موادی که به اتمام رسیده‌اند، استفاده کنید. عجیب بنظر می‌رسد که درون یخچال خود پردازنده اتم اینتل و ۲ گیگابایت رم داشته باشید، اگر با مایکروسافت اج هم یوتیوب را ببینید، باز هم شگفت زده خواهید شد. در حقیقت می‌توانید از آن به عنوان یک تلویزیون اینترنتی نیز استفاده کنید.

چون نسخه کامل ویندوز ۱۰ بر روی این یخچال وجود دارد، شما می‌توانید از ویندوز استور، اپلیکیشن نصب کنید، با استفاده از اسپیکرها موسیقی گوشی کنید و حتی از کورتانا برای کنترل صوتی استفاده کنید. گرچه منوی استارت باعث می‌شود که محتوای یخچال دیده نشود، اما دیگر اپلیکیشن‌ها اینگونه نیستند. به عنوان مثال، می‌توانید همزمان که وضعیت آب و هوا را چک می‌کنید، محتویات را نیز ببینید.

ال‌جی مشخصات دقیق، زمان عرضه و قیمت Smart Instaview Door-in-Door را مشخص نکرده، اما احتمالا سال آینده روانه بازارها می‌شود.

lgfridgenew-6.0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH