مشخصات جدیدی از آیفون ۷ پلاس منتشر شد!

نسل جدید آیفون در هفتم سپتامبر، یعنی تا ۳ روز دیگر معرفی می‌شود،‌ اما هنوز هم برای افشاگران دیر نشده و طبق معمول تا آخرین ساعات پیش از معرفی، اطلاعات و شایعات ادامه دارند. مینگ چی کو از سازمان KGI در گزارشی جدید اعلام کرد که پردازنده‌های جدیدی که در نسل بعدی اسمارت فوت اپل استفاده می‌شوند، توسط اینتل تولید شده‌اند.

فرکانس پردازنده‌های چیپ اپل A10 برابر ۲.۴ گیگاهرتز است. اپل در آیفون ۷ از رم ۲ گیگابایتی و در آیفون ۷ پلاس از رم ۳ گیگابایتی استفاده می‌کند که البته دلیل ظرفیت بالاتر نسخه پلاس وجود دوربین دوگانه اعلام شده است. این دوربین دوگانه به دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است که یکی از آن‌ها پیکسل‌های بزرگ‌تر، لنز ۶ المانی، زاویه تصویربرداری عریض‌تر و لرزش‌گیر اپتیکال خودکار دارد اما آیفون ۷ تنها یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد. هر دو گوشی مجهز به فلاشی با ۴ LED هستند.

این گوشی‌ها با سه حافظه داخلی متفاوت عرضه می‌شوند که مدل پایه آن ۳۲ گیگابایتی است و مدل‌های بعدی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی هستند و احتمالا قیمت‌ها مانند نسل قبلی است. در این نسل شاهد حضور دو نوع رنگ مشکی متفاوت هستیم، یکی مشکی براق پیانو و دیگری مشکی تیره که جایگزین خاکستری فضایی شده است. رنگ‌های دیگر هم نقره‌ای، طلایی و رزگلد هستند.

جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون جای خود را به ایرپادهایی با پورت لایتنینگ و تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری داده است. اسپیکر هم تغییر داشته و تنها یک اسپیکر در پایین گوشی قرار دارد.

کلید هوم نسبت به فشار حساس خواهد بود بنابراین نیازی به کلیک نیست. اما گواهی‌نامه IPx7 خبر از این دارد که بالاخره اپل هم پس از چند سال دست به تولید گوشی ضد آب زده است، احتمالا این گوشی تا نیم ساعت در عمق یک متری سالم می‌ماند. سنسور مجاورت هم از یک LED به لیزر به‌روز‌رسانی می‌شود.

این تحلیل‌گر حدس می‌زند تا پایان سال تعداد ۶۰ تا ۶۵ میلیون دستگاه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به فروش برسد. گرچه اطلاعاتی که این تحلیل‌گر می‌دهد اغلب رنگ واقعیت به خود می‌گیرند، اما برای اطلاعات بیشتر و جزئیات کامل بهتر است تا ۴ شنبه و مراسم رسمی معرفی این گوشی‌ها منتظر بمانیم.

blue-iphone-7-plus-screen-turned-on-7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH