کسب گواهینامه VDE توسط موتور Direct Drive لباسشویی‌های ال‌جی

WashingMachine_CP2_AR_L

شرکت ال‌جی اعلام کرد که موتور Direct Drive ماشین لباسشویی جدید ال‌جی، توسط موسسه VDE به دلیل عمر مفید و پایداری آن انتخاب گردیده است. VDE که یکی از بزرگترین موسسات علمی و تحقیقاتی در اروپاست، گواهینامه بیست ساله طول عمر را به موتور Direct Drive ال‌جی به دلیل ماندگاری آن اهدا کرده است. این موتور پیشرفته شما را از شستشویی عالی و در عین حال بی صدا، به همراه 10 سال گارانتی برخوردار می‌سازد.

با وجود دفعات شستشویی معادل 4.2 در هفته و 220 بار در سال، VDE تایید نموده که موتور Direct Drive ال‌جی حداقل به مدت 20 سال عمر کرده و می تواند 4400 بار چرخه شستشو داشته باشد.

به گفته مدیر ارشد ال‌جی در این بخش، این برتری نشان دهنده سابقه درخشان ال‌جی در تولید محصولاتی نه تنها با عملکرد قوی، بلکه بسیار مطمئن و ماندگار می‌باشد. علاوه بر تعهدات ال‌جی در زمینه تولید محصولاتی با تکنولوژی‌های منحصر به فرد و خلاقانه، ال‌جی قصد دارد به هدف خود که کسب مقام اول دنیا در بخش ماشین های لباسشویی است، دست یابد.

با معرفی این تکنولوژی در سال 1998، موتور Direct Drive ال‌جی به عنوان اولین موتوری که مستقیما به دیگ ماشین لباسشویی متصل بود، به طرز چشمگیری مصرف انرژی را کاهش داده و از صدا و حرکت آن می‌کاهد. تا امروز نیز این محصول موفق به دریافت جوایز و افتخارات بسیاری در سراسر جهان شده است.

این محصول در سال 2009 وارد بازار ایران شد و تا به امروز پر فروش‌ترین ماشین لباسشویی در بازار ایران بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH