عکاسی پرتره نکسوس

تبلت ۷ اینچی جدید گوگل را هواوی می‌سازد

بازار تبلت چندان عملکرد خوبی ندارد. شاید جالب‌ترین چیزی که در این بازار یافت می‌شود، تبلت‌های هیبریدی است که سازندگان لپ‌تاپ و تبلت را در هم می‌آمیزد. گوگل Pixel C و لنوو یوگابوک دو نمونه از این محصولات هستند. اما شاید هنوز هم در این بازار جایی برای محصولات جدید باشد، چون گوگل و هواوی قصد عرضه یک تبلت ۷ اینچی را دارند.

بر اساس گفته‌های ایوان بلاس، گوگل و هواوی در حال کار بر روی یک تبلت ۷ اینچی هستند که ممکن است تا آخر سال عرضه شود. بلاس همچنین گفته که این تبلت از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد، ولی اطلاعات دیگری از این محصول وجود ندارد. مهمتر اینکه هنوز نام این تبلت فاش نشده است. ممکن است که این تبلت ادامه تبلت‌ نکسوس باشد. اما از آنجایی که گوگل تصمیم به تغییر نام گوشی‌های خود گرفته، احتمال عرضه تبلت با برند نکسوس بسیار پایین به‌نظر می‌رسد. با همه این‌ها نمی‌توان نام این مدل را حدس زد. هواوی اوایل امسال نام تجاری Huawei 7P را به ثبت رساند و این نام یکی از گزینه‌های نام‌گذاری این محصول خواهد بود.

چند سال گذشته، سال‌های بسیار سختی برای تبلت‌های اندرویدی گوگل بوده است. نکسوس ۹ که سرنوشت خوبی نداشت و Pixel C نیز تبلتی بود که از نظر سخت‌افزاری عالی بود، ولی نرم‌افزار آن را فلج کرد. تبلت‌های اندرویدی نیاز دارند که دوباره به بازار بازگردند، چون به‌جز یوگا بوک، چندان نوآوری در این بازار دیده نمی‌شود.

اما برای اکثر کاربران تبلت‌های اندرویدی، تبلت ایده‌ال، نکسوس ۷ بود: ارزان، بادوام، زیبا و در جیب جاشو! عرضه تبلتی با چنین ویژگی‌ها و سخت‌افزارهای جدید، قطعا طرفداران را خوشحال خواهد کرد، بخصوص که سازنده آن هواوی است که توانایی قرار دادن امکانات مناسب همراه با قیمت کم در یک محصول را دارد.

گوگل کنفرانسی در ۱۴ مهر برگزار می‌کند. در این کنفرانس دو اسمارت‌‌فون جدید، هدست واقعیت مجازی Daydream و دانگل کروم‌کست با قابلیت نمایش ویدئوهای ۴k رونمایی می‌شوند. حال اگر تبلت را نیز اضافه کنیم، گوگل روز پرکاری در پیش خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH