هواوی میت ۹ به دوربین دوگانه Leica مجهز خواهد شد

به معرفی هواوی میت ۹ نزدیک می‌شویم و شایعات پیرامون آن در حال افزایش است، در گذشته اطلاعاتی مبنی بر استفاده هواوی از دوربین دوگانه در این دستگاه منتشر شده بود و حال شایعه اخیر به همکاری مجدد این شرکت چینی با لایکا اشاره دارد.

همانطور که می‌دانیم اوایل امسال هواوی با همکاری شرکت لایکا، پرچمدار خود P9 را به دوربین‌های دوگانه مجهز کرده بود که با تبلیغات زیاد و کیفیت بالای خود مخاطبان زیادی را جذب کرد، برای آشنایی بیشتر با این دستگاه می‌توانید به بررسی ما مراجعه فرمایید.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت GizmoChina و مرجعیت Weibo، شرکت لایکا وظیفه همکاری با هواوی جهت ساخت دوربین دوگانه با فوکوس لیزری، لرزشگیر اپتیکال و بزرگنمایی آنالوگ را برای هواوی میت ۹ برعهده دارد. در این گزارش همچنین به امکان استفاده از این دوربین‌ها در مدل میت S2 نیز اشاره شده است.

اگر بخواهیم با توجه به شایعات مشخصات فنی میت ۹ را مشخص کنیم باید انتظار استفاده هواوی از پردازنده Hisilicon Kirin 960 و حداکثر رم ۶ گیگابایت را داشته باشیم که در صورت استفاده از این میزان رم، شاهد رقابت خوبی میان آن و دستگاه معرفی نشده شیائومی Mi Note 2 و نسخه مخصوص گلکسی نوت ۷ برای بازار چین خواهیم بود، البته نسخه‌ای از گوشی هوشمند ایسوس ذن‌فون ۳ دلوکس نیز به ۶ گیگابایت رم مجهز است.

انتظار می‌رود که سیستم‌عامل اندروید ۷ با رابط کاربری EMUI 5 به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده باشد. اگرچه مدیراجرایی هواوی خبر رونمایی از میت ۹ و میت S2 را تا پایان امسال اعلام کرده ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

Huawei-Mate-9-leak-based-renders-5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH