سامسونگ آپدیت امنیتی ماه سپتامبر اندروید را معرفی کرد

در حالی که کمپانی‌هایی مانند بلک‌بری آپدیت امنیتی ماه سپتامبر اندروید را اجرا کرده‌اند، سامسونگ تازه لیست تغییراتی که این آپدیت امنیتی ایجاد می‌کند را معرفی کرده است.

اگر Galaxy-Note-5کنجکاو هستید تا بدانید این آپدیت امنیتی چه ویژگی‌هایی دارد و چه تغییراتی ایجاد می‌کند، سامسونگ به این سوالات شما پاسخ داده است. کمپانی گوگل چیزی حدود ۶۶ بسته نرم‌افزاری برای بخش امنیتی ارایه داده است. این در حالی است که خود کمپانی سامسونگ هم قصد دارد برای ۹ بخش آسیب رسان مخصوص به گوشی‌هایش، پچ‌هایی را ارایه کند.

یکی از این مشکلات امنیتی سامسونگ، اثر مخرب بر روی System UI می‌گذارد. بر اساس لیست تغییرات منتشر شده توسط این کمپانی، یک بخش مخرب در قسمت درایور fimg2d در ماه ژوئن به سامسونگ گزارش شده است که این مشکل می‌بایست در بسته نرم‌افزاری ماه سپتامبر حل شود.

کمپانی سامسونگ هنوز زمان دقیقی از انتشار این بسته نرم‌افزاری را اعلام نکرده است و دلیل این بی نظمی را، آپدیت‌های معمولی برای گوشی‌هایش می‌داند. این درحالی است که این کمپانی قول این را داده که آپدیت‌های امنیتی همراه با آپدیت‌های جدید مربوط به سیستم‌عامل عرضه خواهند شد.

به هر حال شما به زودی این بسته‌های امنیتی را از طریق SMR یا آپدیت سیستم‌عامل دریافت خواهید کرد. این که به چه صورت این آپدیت به دست شما خواهد رسید معلوم نیست و همه به تصمیم سامسونگ بستگی خواهد داشت. البته زمان دریافت این بسته‌ها به منطقه و مدل تلفن‌همراه وابسته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH