سومین کهکشانی نوت صفت، پسری که نتوانست خوش بدرخشد!

samsung-logo1-650x433-630x284

هر کجا که یک گلکسی اس ظاهر می‌گردد، بلافاصله گلکسی نوت جدیدی حضور می‌یابد که بر گلکسی اس فخر فروشی نموده تا توجه بازار را برروی خود معطوف سازد! به زودی نسل جدید فبلت‌های گلکسی موسوم به گلکسی نوت ۳، توسط کمپانی سامسونگ معرفی خواهد شد و با اطلاعات جذابش آشنا می‌شویم! اما گویا تمایل و اشتیاق این پسران نوت صفت بیش از گلکسی نوت دوستان بوده و با حضور در یک رقابت تازه، توانمندی خویش را بر سایر رقبای فبلتی‌شان کشانده‌اند! نسل جدید فبلت‌های گلکسی، با نمایان گشتن در بنچمارک AnTuTu بخشی از مشخصات سخت افزاری خود را برای دوستان خود باز‌گو کرده و چشم انتظاریمان را در هنگام غیبتشان، دو چندان ساخته اند!

gsmarena_001

گلکسی نوت 3 با کد GT-N7200، با یک پردازنده 8 هسته‌ای ساخت سامسونگ ملقب به Exynos 5، که از فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز برای هر هسته بهره برده و به نسخه 4.3 سیستم عامل پر‌فروغ اندروید تجهیز گردیده، به تازگی در بنچمارک AnTuTu حضور یافته و با کسب نتیجه‌ای ضعیف‌تر از گلکسی اس 4، به امتیاز 27914 از این بنچمارک دست یافته‌است! البته انتظار می‌رود که این ضعف سبب گردد تا سامسونگ در صدد افزایش مقدار کلاک هر هسته برآید تا بتواند توانمندی واقعی پردازنده‌های دست سازش را نشان دهد. به نظر شما علت این تفاضل امتیاز چه بوده است؟!

8 در مورد “سومین کهکشانی نوت صفت، پسری که نتوانست خوش بدرخشد!”

  1. ترجمه ی مقاله ی طولانی چرا فقط برای شما زیاد طول میکشه؟!بعضی وبسایت‌ها تو همون لحظه،دیشب ساعت9:30،درجا صد تا مقاله گذاشتند.اسم وبسایت تون باید باشه ایتیرسان با یه روز تاخیر

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز مقاله یک ساعته آماده بود اما به دلیل مشکلات پیش اومده لفت خورد! در ضمن بهتر خواهیم شد نگران نباشید!

    2. علیرضا محمدی

      دوست عزیز الن شرایط طوری شده که عمده زحمت های سایت را آقای جهانی میکشن. خب منصف باشنیم ایشون هم توانی دارن بالاخره و البته کلی کار و فعالیت غیر از این وب سایت. انشالله به زودی اوضاع و سرعت عمل ما هم بهتر میشه.

  2. دیگه میتونید خبر Xbox one رو بزارید چون همه جا ازش خبر گذاشته‌اند و شما با افتخار از آخر اولید!

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز یه مقاله طولانی داره ترجمه و تنظیم میشه و تا ساعاتی دیگر قرار میگیرد! در ضمن به زودی ماهم اخبار رو سریع پوشش میدیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH