نسل دوم اپل واچ رسما معرفی شد

اپل دومین نسل از ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ را لحظاتی پیش معرفی کرد. دقایقی پیش کنفرانس سخت افزاری اپل شروع شد، اگرچه هدف اصلی این کنفرانس معرفی نسل‌ جدید آی‌فون بود اما دومین نسل از اپل‌واچ نیز معرفی شد تا آی‌فون‌های جدید با پوشیدنی جدید همراهی شوند!

apple-iphone-watch-20160907-4173-0

این ساعت هوشمند بسیار شبیه به نسل قبلی است، عمر باتری هنوز یک روز است و با ظاهری مربعی آمده است تا نوتیفیکشن‌ها و ساعت را برای شما به نمایش بگذارد. البته این نسل مقاومت زیادی در برابر نفوذ آب دارد و می‌توان به آن عنوان Swimproof را اعطا کرد. البته اپل در بخش سخت‌افزاری از یک چیپست GPS نیز استفاده کرده است. این چیپست GPS قادر است عملیات مکان‌یابی را بدون نیاز به اتصال به شبکه تلفن همراه انجام دهد. این استقلال به اپل‌واچ جدید این امکان را می‌دهد که مکان‌یابی را بدون نیاز به آی‌فون انجام دهند اما قادر به دریافت نوتیفیکشن، ارسال پیامک و یا برقراری تماس نیست.

apple-iphone-watch-20160907-4118-0

اپل تغییراتی دیگری را نیز در بخش سخت‌افزاری اپل واچ ۲ ایجاد کرده است که از جمله آن می‌توان به استفاده از نسل دوم پردازنده‌ ساعت هوشمند اپل به نام S2 اشاره کرد. این پردازنده دو هسته‌ای است و بنابر گفته اپل ۵۰ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است. این ارتقا تجربه‌ای سریع‌تر از عملکرد اپل واچ ۲ را به ارمغان خواهد آورد، این موضوع خصوصا در نسخه سوم سیستم‌عامل اپل‌واچ با نام WatchOS3 به وضوح قابل رویت خواهد بود.

apple-iphone-watch-20160907-4139-0

این ساعت هوشمند از آلیاژی ترکیبی از آلومینیوم و استیل ضد زنگ ساخته شده است. در نسل جدید یک نسخه سرامیکی نیز وجود دارد که با توجه به ظاهر دل‌ربایش می‌تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. کمپانی اپل این بار نیز همکاری خود با کمپانی نایکی را ادامه داده است و حاصل این همکاری این بار در  Apple Watch Nike+ تداعی شده است، اسمارت‌واچی که با طراحی اسپورت خود امکانات مناسبی را برای دوندگان و ورزشکاران پدید آورده است.

apple-iphone-watch-20160907-4083-0

نسخه آلومینیوم اسپورت نسل دوم اپل واچ با قیمت ۳۶۹ دلار عرضه خواهد شد و اولین نسل اپل‌واچ با به‌روزرسانی به چیپست S2 از این به بعد با قیمت ۲۶۹ دلار در دسترس خواهد بود. ثبت سفارش از ۹ سپتامبر آغاز می‌شود، این درحالی است که به‌روزرسانی WatchOS3 از تاریخ ۱۳ سپتامبر منتشر خواهد شد. Apple Watch Nike+ نیز از اواخر اکتبر در دسترس خواهد بود.

از زمان عرضه ساعت هوشمند اپل‌واچ، این دیوایس در رده خود همیشه جز محبوب‌ترین‌ها بوده است و دیگر پوشیدنی‌های هوشمند توانایی رقابت با این محصول را نداشته‌اند و بنابر گفته تیم کوک، اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیاست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH