فاش شدن مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۷ گلکسی A7

سری گلکسی A سامسونگ دستگاه‌های میانرده تا بالارده را پوشش می‌دهد که شامل مدل‌های گلکسی A3 2016، گلکسی A5 2016، گلکسی A7 2016 و گلکسی A9 2016 است. تصاویری که اخیرا از بنچمارک‌ها منتشر شده، خبر از وجود گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-A520F می‌دهند که براساس گزارشات بیشتر، مدل‌های دیگر این سری نیز بروزرسانی خواهند شد.

حال بنچمارک GFXBench مشخصات این دستگاه جدید را نشان می‌دهد ولی قبل از پرداختن به آن، اجازه دهید مشخصات فنی گلکسی A7 2016 را مرور کنیم. پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

براساس اطلاعات GFXBench مدل جدید همچنان به صفحه نمایش با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز است، اما قدرت خود را از چیپ‌ست خانگی اگزینوس ۷۸۷۰ همراه با پردازنده گرافیکی Mali-T830 تامین می‌کند. رم این دستگاه نیز ۳ گیگابایت باقی مانده ولی حافظه داخلی با پیشرفت مناسبی به ۳۲ گیگابایت افزایش یافته است. احتمالا سامسونگ هر دو دوربین این مدل را عوض خواهد کرد و از دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلویی استفاده می‌کند که ما انتظار این تغییر را برای گلکسی A5 2017 نیز داریم.

این بنچمارک به سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشملو اشاره دارد که باتوجه به معرفی این دستگاه در اواخر امسال، سامسونگ احتمالا آن را با اندروید نوقا جایگزین خواهد کرد. با این‌حال باید به این موضوع اشاره کنیم که سال گذشته با وجود ارایه اندروید مارشملو توسط گوگل، سامسونگ گلکسی A7 2016 را به اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ مجهز کرده بود.

a7-2017

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH