شیائومی Mi Note 2 به شیائومی Mi Pro تغییر نام می‌دهد!

شیائومی Mi Note 2 در دو سه ماه اخیر در فضای مجازی حضور زیادی داشته و هر دو یا سه روز یکبار اخباری در مورد آن می‌شنویم. اما حالا یک صفحه در وبسایت میکروبلاگینگ چینی Weibo با نام شیائومی پرو ایجاد شده که این گمانه را ایجاد می‌کند که شاید شیائومی Mi Note 2 با نام شیائومی پرو عرضه شود. این کار چندان بعید نیست، چون همین حالا نیز شیائومی، گوشی شیائومی ردمی پرو را عرضه می‌کند.

پسوند پرو در نام پرچمدار جدید شیائومی، میزو پرو را در خاطر تداعی می‌کند و شاید شیائومی برای رقابت با میزو، این نامگذاری را انتخاب می‌کند.

بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، شیائومی Mi Note 2 از نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰p و اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی دپارتمان حافظه را تشکیل می‌دهند. اندروید ۷ سکان هدایت این گوشی را در دست خواهد داشت. البته ممکن است این پرچمدار به فناوری ۳D Touch نیز مجهز شود.

احتمال می‌رود که شیائومی پرو در ۲۴ مهر رونمایی شود، که چیزی تا آن زمان باقی نمانده است. اگر مشخصات روی کاغذ را درست در نظر بگیریم، با پرچمداری عالی از شیائومی مواجه خواهیم بود که قدرت رقابتی خوبی با برندهای دیگر خواهد داشت.

b9061270-7646-11e6-ac66-3f67f6df7aaf

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH