دل نسخه‌های جدید لپ‌تاپ‌های سری XPS 13 را عرضه کرد

لپ‌تاپ‌های XPS 13 دل یکی از محبوب‌ترین محصولات ویندوزی هستند و به همین سبب، Dell آن‌ها را با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و طول عمر باتری بیشتر آپدیت کرده است. البته دل از ظاهر نیز غافل نبوده و XPS 13 را با رنگ رز گلد نیز عرضه می‌کند.

همانند مدل‌های قبل، شما می‌توانید مدل با نمایشگر لمسی Quad HD پلاس یا با نمایشگر فول اچ‌دی را انتخاب کنید. دل ادعا می‌کند که عمر باتری مدل دوم تا ۲۲ ساعت نیز می‌رسد. این کمپانی تخمین می‌زند که اگر برای تماشای ویدئو و وب‌گردی از این لپ‌تاپ استفاده کنید، باتری تا ۱۳ ساعت دوام می‌آورد. این میزان باتری عالی‌ست، اما دل همیشه میزان عمر باتری را اغراق کرده و تا مستقیما دوام باتری را آزمایش نکنیم، چیزی نمی‌توان گفت.

استفاده از پردازنده‌های Kaby Lake، دل را در رقابت با مدل‌هایی همچون لنوو یوگا ۹۱۰ و Blade Stealth محصول Razer قرار می‌دهد. پردازنده‌ها را می‌توانید از بین Core i5 ،Core i3 و Core i7، رم را از بین ۴/۸/۱۶ گیگابایت و حافظه فلش داخلی را بین ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و یا یک ترابایت انتخاب کنید. HD Graphics 650 اینتل، گرافیک را بر عهده داشته و Killer 1535 AC باعث می‌شود که بتوانید از سریع‌ترین سرعت وای‌فای‌ استفاده کنید. XPS 13 جدید، ۱۴ مهر با قیمت ۱۴۹۹ دلار برای رنگ رز گلد و ۷۹۹ دلار برای رنگ آلومینیم نقره‌ای معمولی عرضه می‌شود.

xs13_9360t_lnb_05115lb55_rg-0

xs13_9360t_lnb_00090l00_rg-0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH