گوگل پیکسل و پیکسل XL تاییدیه GCF را دریافت کردند

قبل از معرفی و رونمایی هر اسمارت‌فون، بخصوص اسمارت‌فون‌های مهم و پرچمداران برندهای مختلف، چندین بار اطلاعات آن‌ها از منابع مختلف به بیرون درز می‌کند. حتی اگر نتوان با دیده اطمینان به این اطلاعات نگریست، حداقل می‌توان مطمئن شد که محصول در راه بازار است. امروز نیز دو اسمارت‌فون جدید گوگل، Pixel و Pixel XL در GCF مشاهده شده‌اند.

در مجموع، چهار مدل مشاهده شده که دو مدل (جهانی و ایالات متحده) مرتبط با پیکسل و دو مدل مرتبط با پیکسل XL هستند. گوشی‌های پیکسل با شماره مدل G-2PW2100 و G-2PW2200 و گوشی‌های پیکسل XL با شماره مدل G-2PW4100 و G-2PW4200 مشخص می‌شوند. از آنجایی که قبلا این شماره مدل‌ها در وب‌سایت اداره ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) با گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL نسبت داده شده‌اند، پس با اطمینان می‌گفت که در این مورد نیز با این دو گوشی مواجه هستیم. اگر تا به‌حال شکی وجود داشت که اچ‌تی‌سی سازنده گوشی‌های پیکسل خواهد بود، این شک کاملا مرتفع شده است، چون در وبسایت GCF این موضوع به صراحت ذکر گردیده.

گرچه در وبسایت FCC ز باندهای اینترنتی که این دو گوشی پشتیبانی می‌کنند، خبری نیست، اما GCF اطلاعات جامعی در اختیار ما قرار می‌دهد. Pixel و Pixel XL از ۳G ،۲G و ۴G LTE پشتیانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH