آموزش تشخیص گلکسی نوت ۷ جدید نسبت به نوت ۷ قدیمی توسط سامسونگ اعلام شد

به نظر می‌رسد دردسرهای گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ در حال پایان است و آن طور که اعلام شده نسخه‌های جدید این گوشی که مشکل باتری آن‌ها رفع شده است، در روز ۷ مهر دوباره وارد بازار می‌شوند. اما برای تشخیص این که نسخه پیش روی شما سالم است یا معیوب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

یکی از کارهایی که سامسونگ انجام داده چسباندن یک حرف S آبی رنگ در کنار بارکد درج شده روی جعبه گوشی بود، راه‌کار دیگر وارد کردن کد IMEI گوشی در وب‌سایت این شرکت، وجود علامت مربع در کنار بر چسب روی جعبه گوشی و حال از روش جدیدی که سامسونگ به تازگی ارائه داده، از طریق نرم‌افزار گوشی است.

کمپانی کره‌ای برای آشنایی کاربران با این روش جدید، تصاویری را به عنوان راهنما منتشر کرده است. آیکون باتری با رنگ سبز که سامسونگ پیش‌تر به آن اشاره کرده بود حالا در همه جا حضور دارد، از جمله در نوار وضعیت و حتی در هنگام که قابلیت Always-on display فعال است.

samsung-safe-galaxy-note-7-battery-icon

با استفاده از تمامی این روش‌ها می‌توان از سالم بودن نسخه‌های موجود و جدید گلکسی نوت ۷ مطمئن شد، اما به نظر نمی‌رسد این پایان شکست سنگین سامسونگ باشد. به تازگی خبرهایی از انفجار یک دستگاه گلکسی نوت ۷ در چین به گوش رسیده و این در حالی است که گفته می‌شد باتری نسخه‌های در نظر گرفته برای بازار چین توسط تامین کننده دیگری ساخته شده و از باتری سامسونگ در آن‌ها استفاده نشده است و نسخه‌های موجود در بازار چین دچار انفجار نمی‌شوند. ولی با این خبر و شایعات جدید نگرانی‌ها نسبت به نسل جدید گلکسی نوت بیشتر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH