تمام موجودی اکسپریا XZ در تایوان تنها در ۴۵ دقیقه پیش فروش شد!

گوشی‌های جدید سونی فروش خوبی را در ژاپن تجربه می‌کنند، اما اوضاع فروش آن‌ها در سایر مناطق متفاوت است. سونی به تازگی پیش فروش جدیدترین گوشی خود، اکسپریا XZ را در مناطق مختلفی از جهان آغاز کرده است. با توجه به تغییراتی که در طراحی گوشی ایجاد شده و تمرکز سونی بر قدرت خام و به دور از قابلیت‌های غیر ضروری از ویژگی‌هایی است که باعث شده کاربران از اکسپریا XZ استقبال کنند. اما پیش فروش گوشی جدید ژاپنی‌ها در تایوان رکورد شکنی کرده است!

سونی توانست تمام موجودی اکسپریا XZ برای تایوان را تنها در ۴۵ دقیقه به فروش برساند!

sony-xperia-xz-main-768x664

این گوشی در تایوان به همراه یک فلیپ کیس، یک کاور،‌ داک شارژ و ۱۶ گیگابایت حافظه جانبی پیش فروش می‌شود. با توجه به استقبال شگفت انگیز از اولین دور پیش فروش اکسپریا XZ در تایوان، سونی تصمیم دارد تا با عرضه سریع‌تر این گوشی در ماه اکتبر از خریداران قدردانی کند. علاوه بر این اولین خریداران گوشی جدید سونی، یک هدفون بلوتوث و یک‌سال پوشش بیشتر از گارانتی معمول گوشی‌های این شرکت را دریافت می‌کنند که هدفون بلوتوث از نوع Neckband و ضد آب خواهد بود. البته هنوز تعداد دقیق گوشی‌های پیش فروش شده در تایوان اعلام نشده است.

سری اکسپریا X که جایگزین اکسپریا Z شده‌اند به نظر توانسته‌اند تا حدی نظر کاربران را نسبت به گوشی‌های هوشمند سونی تغییر دهند، به خصوص اکسپریا XZ که همان طور که گفتیم بر روی قدرت خام متمرکز شده و از قابلیت‌های اضافی و تجملاتی دوری کرده است. از مشخصات این گوشی محبوب می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت FHD، چیپ اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت اشاره کرد. در اکسپریا XZ از اندروید مارشملو ۶.۰.۱ استفاده شده که به زودی به اندروید نوقا ۷.۰ به‌روزرسانی می‌شود.

2 در مورد “تمام موجودی اکسپریا XZ در تایوان تنها در ۴۵ دقیقه پیش فروش شد!”

  1. این گوشی فوق العادس…کلا محصولات سونی واقعا خوبن ولی چون تبلیغات سامسونگ بهتره فروشش بیشتره( به اصطلاح اسم در آورده)
    من الان سه ساله Z2 دارم با اینکه صبح تا شب ازش کار میکشم یه آخ هم نگفته مثل روز اول بدون هنگ کار میکنه.

    1. درسته،دقیقا
      فکر کنم همین اواخر خبراش اومده بود که اکسپریا ها کمترین کرش شدن رو دارن.منم Z2 داشتم همه چی عالی بود،باطری،سرعت،طراحی،مقاومت و….
      بنظرم سونی باید چنتا کار بکنه:
      طراحی یکدست و یکپارچه رابط کاربری
      کاهش حاشیه های صفحه نمایش
      روی باطری بیشتر کار کنه
      اپشن های بیشتری واسه دوربین قرار بده و رزولوشن اش رو کم کنه(رزولوشن بیشتر=نویز بیشتر)،حتی الامکان OIS قرار بده.
      با این کارا واقعا مردم عاشق گوشی های سونی میشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH