احتمال مقاوم بودن اسمارت فون‌های سری پیکسل گوگل در برابر رطوبت!

امروزه مقاومت تلفن‌های هوشمند در برابر آب به یک ویژگی بدیهی تبدیل شده است. اما این قابلیت در دستگاه‌های مختلف عملکردی متفاوت دارد. این تفاوت می‌تواند در مقاوم بودن دستگاه در برابر باران و یا مقاومت در برابر رطوبت موجود در حمام باشد.

Android Police از یک منبع قابل اعتماد خبر می‌دهد که هر دو گوشی‌ سری پیکسل گوگل دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب در فشار کم هستند. این دقیقا همان چیزی است که در گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ قرار گرفته بود.

توسط این گواهی شما قادر خواهید بود تا زیر باران از گوشی خود استفاده کنید و با مشکلی مواجه نشوید. البته بهتر است بدانید که این گوشی توسط این گواهی توانایی فرو رفتن به طور کامل در زیر آب را نخواهد داشت. چرا که امکان دارد بخش‌های مختلف آن مانند پورت‌ها، دکمه‌ها و اسپیکر، محافظ مخصوص در برابر آب را نداشته باشند. اما با مقاومت در برابر رطوبت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

در حالی کمپانی اپل از آی‌فون‌های جدیدش با قابلیت ضد آب همراه گواهی IP67 پرده برداری کرده است، سایر گوشی‌هایی که از این قابلیت بهره نبرده‌اند به زودی به این سو خواهند آمد. با وجود این که با توجه به شایعات، گوشی‌های پیکسل نمی‌توانند با فرو رفتن در زیر آب دوام بیاورند، اما وجود همین گواهی هم بسیار مناسب بوده و می‌تواند گوشی را در برابر رطوبت و قطره‌های آب مقاوم کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH