آخرین وضعیت آپدیت گلکسی S7

تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ به همراه اندروید نسخه ۶.۰.۱ مارشملو عرضه شد و اخیرا در ماه مارس، یک به‌روزرسانی امنیتی دریافت کرد که در زمینه تنظیمات دوربین و لمس صفحه نمایش نیز بهبودهایی حاصل شده بود. در این مطلب می‌خواهیم آخرین وضیت آپدیت گلکسی اس ۷ را مورد بررسی قرار دهیم.

گلکسی اس ۷ در زمان عرضه خود و به هنگام بیرون آمدن از جعبه، با آخرین نسخه اندروید در آن زمان، یعنی نسخه ۶.۰.۱ همراه بود. هیچکدام از دیوایس‌های اندرویدی، حتی سری نکسوس، تا به حال به این ورژن آپدیت نشده‌اند. اما گلکسی اس ۷ در ۱۷ مارس و ابتدا با اوپراتور T-Mobile اقدام به دریافت این آپدیت کرد. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری باعث شد تا امنیت دیوایس بالاتر از قبل برود.

شماره نسخه سیستم عامل در اوپراتور T-Mobile در حال حاضر UVS2APB8 است و اوپراتور Verizon در تدارک است تا آپدیت نرم‌افزاری خود را تحت شماره نسخه VRS2APB4 عرضه نماید.

در یازدهم آوریل، یک آپدیت نرم‌افزاری عرضه شد و بهبودهایی در زمینه لمس صفحه نمایش و دوربین برای گلکسی اس ۷ به همراه داشت. شماره نسخه این آپدیت XXU1APD1 است و حجمی معادل ۱۵۷ مگابایت را در بر دارد.

برای اطمینان از به‌روز بودن دیوایس خود، می‌توانید به منوی Settings > About device > Software update بروید.

samsung-galaxy-s7

گوگل در کنفرانس I/O که سال جاری برگزار شد، از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید با نام نوقا رونمایی کرد که به زودی برای گلکسی اس ۷ عرضه خواهد شد. GSMArena اعلام کرده که این نسخه به همراه رابط کاربری Grace UX برای کاربران در دسترس خواهد بود.

به زودی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. اما تا به اینجا، صفحه نمایش همیشه روشن، یکی از ویژگی‌های آن خواهد بود. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا شما را با آخرین اخبار دنیای تکنولوژی، همواره به‌روز نگه داریم.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “آخرین وضعیت آپدیت گلکسی S7”

  1. ای تی رسان امیدوارم ناراحت نشی ولی از جذابیتت کم شده. قبلا یه بخش هایی داشتی . خبرسان ، ویرگول و شبیه این که جذابیت سایت رو بیشتر می کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH