معرفی اپلیکیشن Memrise Learn Languages: یادگیری زبان‌های زنده دنیا

این روزها یادگیری زبان، به امری ضروری برای افراد بدل شده و مردم سرتاسر دنیا، در پی یافتن راهی هستند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را به دست بیاورند. به این دلیل که امروزه، تلفن‌های هوشمند میان افراد محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند، لذا می‌توان از آن‌ها به عنوان یک وسیله‌ای برای فراگیری زبان استفاده کرد. Memrise Learn Languages برنامه‌ای است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد تا بتواند به صورت اصولی، زبان مورد علاقه‌اش را یاد بگیرد.

این اپلیکیشن که توسط گروه Memrise طراحی و ساخته شده است، در مدت محدودی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و تا به امروز، بیش از ۵ میلیون دانلود داشته است. علاوه بر این، Memrise Learn Languages توانسته از کاربران پلی‌استور، نمره ۴.۷ از ۵ را دریافت کند.

در این برنامه بیش از ۲۰۰ زبان از جمله فارسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی (برزیل پرتغالی و پرتغالی اروپا)، چینی ماندارین (حروف چینی سنتی و ساده شده)، کانتونی، ژاپنی، کره‌ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی (استاندارد عربی، مراکش عربی، مصر عربی، خلیج عربی و غیره) … و حتی زبان‌های ساخته شده از اسپرانتو به کلینگون، توکی پونا، دوتراکی و Na’Vi برای یادگیری و همچنین تمرین‌های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره‌های GCSE, A-Level, IBAC نیز وجود دارد.

memrise

برخی ویژگی‌های اپلیکیشن Memrise Learn Languages عبارت است از:

  • دارا بودن تمرین‌های منحصر به فرد برای دوره‌ها و مدارک مختلف
  • سیستم آموزش علمی افزایش قدرت فراگیری مغز شما برای یادگیری ۴۴ کلمه در ساعت
  • قابلیت انتخاب از هزاران دوره و در صدها زبان
  • حالت‌های بازی چندگانه تمرین جنبه‌های مختلف حافظه: یادگیری بصری و بررسی
  • دارای فلش کارت‌های آماده و امکان ساخت فلش کارت جدید
  • جملات مثالی به همراه فایل‌های صوتی و تصویری
  • محیط کاربری بسیار آسان و بدون هیچ تبلیغات آزار دهنده

Download ITResan (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH