۳۵ درصد از خریداران گلکسی نوت ۷ پول خود را پس می‌گیرند!

بر خلاف موفقیت گلکسی S7 و S7 Edge، مدیران سامسونگ احتمالا از امسال رضایتی نخواهند داشت. علت این نارضایتی، مشکل باتری گلکسی نوت ۷ و هزینه سنگین فراخوانی آن است. انفجار باتری این فبلت محبوب باعث شد که مدیران غول کر‌ه‌ای تصمیم به فراخوانی آن بگیرند. فراخوانی یک میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

انفجار باتری گلکسی نوت ۷ باعث شده که بسیاری از کسانی که این گوشی را پیش فروش کرده‌اند، چندان رضایتی از این وضعیت نداشته باشند و دوست ندارند گه گلکسی نوت ۷ بی‌عیب دریافت کنند. بنابر تحقیقات موسسه تحقیقاتی SurveyMonkey، تنها ۱۸ درصد از خریداران گلکسی نوت ۷، مایل به دریافت گلکسی نوت ۷ جدید هستند. ۳۵ درصد از خریداران، فرصت دومی به گلکسی نوت ۷ نمی‌دهند و خواهان دریافت پول خود هستند. ۲۵ درصد نیز گفته‌اند که به آیفون روی می‌آورند.

این خبر خوبی برای سامسونگ نخواهد بود. البته نمی‌توان گفت که این اعداد در کل جهان درست خواهد بود، چون تنها ۵۰۷ نفر اهل ایالات متحده در نطرسنجی SurveyMonkey شرکت داشته‌اند. برخی از افراد معتقدند که انفجار این محصول، اثر بلندمدت بر روی سامسونگ نخواهد داشت. به عنوان مثال،‌ مدیر عامل اپراتور آمریکایی اسپرینت، چند روز پیش گفته که این اتفاقات در دنیای صنعت عادی است و شش ماه بعد هیچ کس انفجار نوت ۷ را به یاد نمی‌آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH