آنر ۶X با بدنه فلزی و دوربین دوگانه در راه است

مدتی پیش اخباری از آنر ۶X که دنباله گوشی موفق آنر ۵X خواهد بود، منتشر شد. حال نیز اخبار جدید، زمان رونمایی از این گوشی را به ما می‌دهد.

برای یادآوری باید بدانید که آنر ۵X از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، اسنپدراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد. ۶X نیز احتمالا با همین نمایشگر عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۶۲۵ و ۳ گیگابایت رم از دیگر مشخصاتی است که می‌توان برای آنر ۶X نام برد.

از آنجایی که بیشتر سازندگان، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را به عنوان مینیمم قرار می‌دهند، احتمالا ۶X نیز از این روند بهره ببرد. مهمتر اینکه آنر ۶X با دوربین دوگانه عرضه می‌شود که می‌تواند بر ارزشمندی این گوشی بیفزاید. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد.

اما چه زمانی این گوشی شیک با بدنه فلزی را خواهیم دید؟ برخی منابع آسیایی معتقدند که آنر ۶X در ۲۷ مهر رونمایی می‌شود. هنوز معلوم نیست که در این تاریخ آیا ۶X عرضه می‌شود یا فقط رونمایی می‌شود. اگر این مشخصات به حقیقت بپیوندد، بنظر می‌رسد که هواوی توانسته که ارزش خرید را در این رده از محصولات حفظ کند، البته اگر قیمت معقولی برای آن انتخاب کند. از طرف دیگر، بنظر می‌رسد که آنر ۵X، فروشی موفقیت‌آمیز داشته که هواوی را قانع کرده که نسخه دیگری از آن را بسازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH