گلکسی S8 با نمایشگر ۴K در راه است

بیشتر از ۴ ماه دیگر تا مراسم رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ زمان باقی مانده است، اما این موضوع باعث نمی‌شود تا تحلیل‌گران و علاقمندان دنیای تکنولوژی، به دنبال اخبار و شایعات پیرامون این محصول نباشند. یکی از اخبار پیرامون جدیدترین پرچمدار این شرکت کره‌ای، حاکی از وجود صفحه نمایش (UHD (Ultra HD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. صفحه نمایش QHD فعلی که در گلکسی S7 نیز به چشم می‌خورد، از رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است.

سامسونگ برای این افزایش رزولوشن بهانه خوبی در سر دارد. این شرکت کره‌ای می‌خواهد پشتیبانی از واقعیت مجازی را به پرچمدار جدید خود اضافه نماید. اما در زمینه باتری، مطمئنا دچار مشکلات زیادی خواهد شد. کسانی که اپلیکیشن واقعیت مجازی Oculus را روی گلکسی S7 خود نصب کرده بودند، با معنی واقعی خوره باتری آشناییت کامل دارند. یکی از کاربران گفته که به محض استفاده از این اپلیکیشن، گلکسی S7 ایشان بعد از گذشت سه ساعت، ۷۰ درصد شارژ خود را از دست داده است.

اگر به یاد داشته باشید، سونی در تلفن هوشمند Z5 Premium خود از کیفیت UHD بهره برده بود. اگرچه این رزولوشن تنها برای عکس‌ها و تصاویر گرفته شده توسط دوربین دیوایس بود و در حالت عادی، این تلفن هوشمند از کیفیت FHD و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده می‌کرد.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S8 سامسونگ نیز بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و در عوض، با پورت USB-C عرضه شود. همچنین انتظار داریم که بدنه آن نیز از جنس گوریلا گلس ۵ باشد و طبق شایعات، این دیوایس باید در نمایشگاه جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی شود. این رویداد از ۲۷ فوریه در شهر بارسلونا شروع و تا دوم مارس ادامه خواهد داشت.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “گلکسی S8 با نمایشگر ۴K در راه است”

  1. خاااااااااااااااااک..سامسونگ جان جو گرفته ت اون هم اون جو کثیفه..
    واقعیت مجازی اخه از ۱۰۰ نفر ۵ نفر هم استفاده نمیکنن..نه که باتری اس۶ رو گند زد..اس۷ هم خیلی خوب نبود ولی بهتر عمل کرد ..
    در کل باتری پرچمدارها از دم مضخرفن همه شون…جی۵ فاجعه ترینه به گفته کاربران..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH