گوشی‌هوشمند جدید شیائومی Redmi 3S Plus رسما معرفی شد

شیائومی برندی که این روزها در حال دست‌وپا کردن شهرت و محبوبیت برای خود در بازار تلفن‌های هوشمند است از جدیدترین گوشی هوشمند ارزان‌قیمت خود رونمایی کرد. Redmi 3S Plus (رد می ۳ اس پلاس) عنوان جدیدترین تلفن هوشمند شیائومی است که از لحاظ ظاهری با Redmi 3S تلفن هوشمند جدید این شرکت که در تیرماه عرضه شد، مو نمی‌زند.

Redmi 3S Plus از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی بهره برده و پردازش آن نیز برعهده چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ است. این گوشی جدید شیائومی از دو گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند‌ است. این گوشی دو سیم کارته مجهز به نسخه ۶.۰ اندروید مارشمالو با رابط کاربری MIUI است. امنیت این تلفن همراه را سنسور اثرانگشت برعهده دارد و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت.

xiaomi-redmi-3s-0

طبق اعلام این کمپانی Redmi 3S Plus با قیمت ۱۴۳ دلار قرار است تنها در کشور هندوستان به فروش برسد. نکته جالب‌توجه درباره این محصول این است که شیائومی اعلام کرده که این گوشی هوشمند را به‌صورت آنلاین به فروش نمی‌رساند و علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

xiaomi-redmi-3s-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH