بر خلاف فاجعه گلکسی نوت ۷، سامسونگ همچنان یکی از پر رشدترین برندهای دنیای تکنولوژی است!

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Interbrand، سامسونگ توانسته جایگاه خود را در میان برندهای معتبر جهان حفظ کرده و ارزش برند خود را ۱۴ درصد افزایش دهد. شرکت‌های تکنولوژیک همچنان جایگاه خوبی در بین برند‌ها داشته و از ۱۰ برند برتر دنیا، ۶ شرکت متعلق به دنیای تکنولوژی است.

بر اساس این گزارش پرارزش‌ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۶ اپل است. برند اپل با ۵ درصد افزایش به ارزش ۱۷۸.۱۱ میلیارد دلار رسید. برند گوگل با ۱۳۳.۲۵ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد و شرکت های کوکاکولا، مایکروسافت و تویوتا در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. بر خلاف اتفاقات بدی که برای نوت ۷ افتاد، سامسونگ رتبه ۷ خود را حفظ کرده و موفق شده ارزش برند خود را به ۵۱.۸ میلیارد دلار برساند. این غول کره‌ای یکی از سریعترین رشدها را در بین برندها دارد، ولی رشد برندهای فیسبوک، آمازون و اپل از آن بیشتر بوده است. تسلا نیز برای اولین بار وارد این رتبه‌بندی شده و در رتبه ۱۰۰ قرار می‌گیرد. بیشترین رشد برند متعلق به فیسبوک (۴۸ درصد)، آمازون (۳۳ درصد)، لگو (۲۵ درصد)، نیسان (۲۲ درصد) و آدوب (۲۱ درصد) است.

جز فرمپتون از Interbrand می‌گوید:‌

بنظر می‌رسد که بهترین برندهای جهانی نه تنها با تغییرات سازگار می‌شوند، بلکه تغییر را ایجاد می‌کنند. آنها می‌فهمند که آناتومی رشد، پیچیده، منحصربفرد و شخصی است. آنها به درون و بیرون خود نگاه می‌کنند، به بازارهای جدید وارد می‌شوند و تجربه بهتری ایجاد می‌کنند تا برند و تجارت خود را افزایش دهند.

عملکرد خوب سامسونگ نشان می‌دهد که اثر انفجار نوت ۷ چندان زیاد نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH