بررسی تخصصی بازی مدیریت فوتبال جام قهرمانان: با مدیریت درست، قله‌های موفقیت در فوتبال را فتح کنید!

فوتبال، از ورزش‌هایی است که سر تا سر دنیا، طرفداران پر شور بسیار زیادی دارد و برخی کشورها، زندگی مردم به نحوی با آن گره خورده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از کودکی در مورد آینده شغلی‌اش بپرسید و او در جواب شما، بگوید که علاقه دارد ورزش فوتبال را دنبال کرده و در این بخش به موفقیت برسد.

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید، قطعا نام PES و FIFA را شنیده‌اید. این بازی‌ها که چندین سال است به بهترین سرگرمی علاقه مندان و طرفداران فوتبال تبدیل شده‌اند، چند وقتی است که بخشی را در داخل خود قرار داده‌اند که گیمر بتواند با بهره گیری از هوش و قدرت مدیریتش، باشگاهی را (در فضای بازی) اداره کند و در جام‌ها و تورنمنت‌های مختلف، به موفقیت برسد. حال امروز در آی‌تی‌رسان می‌خواهیم شما را با یک بازی جالب آشنا کنیم که می‌تواند شما را از یک انسان آماتور، به یک مربی حرفه‌ای و مدیری کار بلد تبدیل کند. این بازی هیجانی و جذاب “مدیریت فوتبال جام قهرمانان” نام دارد. با ما همراه باشید تا نگاهی تخصصی‌تر به بازی و امکانات آن داشته باشیم.

با ورود به فضای بازی، شما باید اقدام با ساخت یک تیم جدید با نام دلخواه و البته پرچم مورد علاقه‌تان بکنید. پس از پایان این مرحله، شما به منطقه‌ای که باید مدیریت آن را بر عهده بگیرید وارد خواهید شد. با ورود به این قسمت، خواهید توانست زمین خریداری کرده و شروع به ساخت و ساز کنید. هر چه‌قدر که بتوانید زمین‌های بیشتری را خریداری کرده و مکان‌هایی مانند فست فود یا فروشگاه (که در ادامه به صورت کامل در این خصوص توضیح خواهیم داد) را بسازید، به همان میزان درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد.first

در ابتدا، با مبلغی که اول بازی به شما تعلق می‌گیرد، شما نیاز به ساخت یک ورزشگاه دارید. نقطه‌ای که استادیوم تیم شما در آن قرار می‌گیرد، ثابت بوده و شما نخواهید توانست آن را تغییر دهید. اما مکان‌ها متفاوتی وجود دارند که شما قادر خواهید بود زمین تمرین و سالن استراتژی خود را بر روی آن‌ها بسازید. در قسمت استراتژی، شما در سمت یک مربی، باید با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های بازیکنانی که در اختیار دارید، تیم خود را ارنج کنید و یک ترکیب ایده‌آل برای بازی در مقابل رقیبان‌تان تعریف نمایید. در بخش تمرین نیز خواهید توانست آمادگی تکنیکی و جسمانی هر بازیکن را افزایش داده و آن‌ها را برای بازی‌های پیش رو در بهترین شرایط قرار دهید. پس از ساخت این سه مکان، اینک خواهید توانست به مصاف حریفان‌تان بروید و در لیگ‌ها و تورنمنت‌های گوناگون شرکت نمایید.

second

در صفحه اصلی بازی، چندین گزینه دیگر هم وجود دارد که خواهد توانست به شما کمک کنند تا باشگاه خود را راحت‌تر مدیریت کنید. در بالای صفحه، اطلاعاتی در خصوص درآمد باشگاه و تعداد طرفداران تیم خود را مشاهده می‌نمایید. شما همچنین می‌توانید با پیروزی در بازی‌هایی که انجام می‌دهید، به تعداد طرفداران خود اضافه کرده و از آن طریق، درآمد بیشتری از فروشگاه‌ها و فست فودهای تیم خود کسب کنید.

در قسمت بازی، قادر خواهید بود لیستی از حریفان را که آماده مسابقه هستند، مشاهده کرده و مسابقه‌های خود را زمانبدی کنید. علاوه بر این، با مراجعه به بخش اعلانات، قادر خواهید بود از جدیدترین اتفاقات مربوط به تیم خودتان باخبر شوید. یکی از قابلیت‌هایی که با بالا رفتن سطح بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، پیوستن به گروه‌های مختلف است. اعضای گروه می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته و در صورت مواجه با مشکلات، از هم درخواست کمک نمایند. همچنین مسابقات مختلفی بین گروه‌ها برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها، می‌توانید سرعت پیشرفت بازیکنان خود را افزایش دهید.

screenshot_2016-10-03-19-47-50

همان‌طور که پیش‌تر اشاره داشتیم، با خرید هر زمین، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا در آن مکان به ساخت و ساز بپردازید. هر تیم در ابتدا یک گروه سازنده دارد که وظیفه ساختمان سازی را بر عهده دارند. هر چه بخواهید ساختمان‌های مرتبط با باشگاه خود (اعم از فروشگاه، فست فود، زمین تمرین، استراتژی و …) را پیشرفته‌تر کنید، سازندگان باید زمان بیشتری مشغول باشند. همچنین شما می‌توانید با ساختن یک بازار نقل و انتقال، به خرید و فروش بازیکن بپردازید و قدرت تیم خود را افزایش دهید.

علاوه بر بازی‌های گروهی، تورنمت‌ها و بازی‌های لیگ می‌توانند سطح درآمد شما را افزایش داده و به بازیکنان‌تان، امتیازهای تمرینی بیشتری بدهد. با قهرمانی در هر تورنمت، خواهید توانست ۱۰ توپ طلا به دست بیاورید. البته برای افرادی که قصد دارند راه ۱۰۰ ساله را در یک شب طی کنند! پیشنهادات متنوعی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانند با خرید پکیج‌های کمکی، شرایط تیم خود را بهبود بخشند.

screenshot_2016-10-03-00-15-17

موارد مختلف دیگری مانند انرژی بازیکنان، احتمال مصدومیت (برای مدتی مشخص)، خرید و فروش بازیکن و … به جذابیت‌های این بازی اضافه کرده است. علاوه بر آن، فضای گرافیکی بازی، در سطح قابل قبولی است. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که در هنگام بازی، بازیکنان قادر نیستند به صورت دقیق تمام استراتژی مد نظر شما را پیاده نمایند و در برخی موارد، گل‌ها کاملا به صورت شانسی به ثمر می‌رسند. اما به هر حال، مدیریت جام قهرمانان، یک بازی استراتژیک به شدت اعتیادآور است و با مدتی بازی، به یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی تبدیل خواهید شد و مالک یک باشگاه حرفه‌ای با درآمد بالا می‌شوید و تا جایی که امکان دارد، باید قدرت مدیریت و برنامه ریزی خود را به چالش بکشید.

bazar-logo-1-1

21 در مورد “بررسی تخصصی بازی مدیریت فوتبال جام قهرمانان: با مدیریت درست، قله‌های موفقیت در فوتبال را فتح کنید!”

  1. سلام بازی خوبیه ولی خیلی یکنواخت شده و تنوعی نداره . لطفا یه چیزهایی اضافه کنید . ممنون . مثل بازی کلش که تنوع ایجاد کرده و میکنه . شما هم یه تنوع و تغییراتی لحاظ کنید . زمان ارتقا بالاست و بازی هم یکنواخت شده . ممنون

  2. سلام لطفا راهنمایی ام کنید من دوتا اکانت داشتم اشتباهی روی اکانت که جیمیل به نامش نبود ضربه زدم الان دیگه نمیتونم وارد بازی ام بشم لطفا کمکم کنید ممنون میشم

  3. سلام و عرض خسته نباشید
    لطفا اگه ممکنه در مورد استراتژی کمکمون کنید و چگونگی طراحی استراتژی خوب رو آموزش بدین
    خیلی ممنون

    18
  4. سلام من از کجا میتونم. واسه این بازی راهنمایی بگیرم بعضیا یه استراتژی خاص دارن که بازیکناشون از کناره میره جلو و بعد میاد داخل گلو میزنه کسی میدونه چطور باید این کارو بکنم لطفا کمکم کنید

    1
    15
  5. سلام من رهبر گروه منتخب جهان اسمه تیمم پرتغال هست ب انگلیسی امتیاز گروهمم 250000 هست اگ کسی لولش بالاست و دوست داشت بیاد در خدمتیم البته فعال

    1
    4
  6. چرا برای من وقتی زبانو فارسی میکنم همه کلمه ها برعکس نوشته میشه مثلا
    مینویسم: سلام
    ولی تو بازی به صورت: م ا ل س
    میادش باید چیکار کنم درست بشه؟

    1
    2
  7. گوشیم رو ریست کردم بازیم حذف شد…دوباره نصبش کردم ولی همه چیز از اول شروع شد… میخوام بازی رو برگردونم به حالت قبل…چه کاری باید انجام بدم…؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید…

    1. ایمیل اگه داری رو گوشیت بزن رو چرخدنده و گزینه گوگل پلی بزن…ایمیل میاد بزن روش ..میاد بالا

      1
      2
  8. سلام
    من رهبر یگ گروه در بازی شما هستم.برای اولین بار می خواهم مسابقات گروهی را شروع کنم ولی این پیام را به من می دهد «شما برای شروع مسابقات گروهی حداقل به ۱۰ عضو گروه نیاز دارید» . ولی اعضای گروه من ، ۲۰ نفر است!!!
    لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.اعضای من برای نبودن مسابقات گروهی ، دارند از گروه من می روند.

    4
    4
  9. سلام خسته نباشید
    لطفا کمکم کنید من به گوشیم فلش زدن الان نمیتونم اکانت قبلیمو بیارم
    ۰۹۳۰۴۵۰۳۹۶۶
    اگه میشه با تلگرام در ارتباط باشیم ?

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH