نسخه جدید و امن گلکسی نوت ۷ هم منفجر می‌شوند؛ لغو پرواز در جنوب غربی آمریکا!

نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۷ قرار بود امن و بدون نقص باشند و خبری از انفجار در آن‌ها نباشد، اما آیا واقعا همین‌طور است؟ در گزارش‌هایی که برخی از صاحبان نسخه‌های جدید اعلام کرده اند، دستگاه آن‌ها خیلی داغ می‌شود و حال بر اساس آخرین گزارش، یکی از این نسخه‌های جدید در طول یک پرواز در جنوب غربی آمریکا دچار آتش سوزی شد.

طبق این خبر، مالک این گوشی، برایان گرین گوشی خود را که تعویض شده بود تحت اپراتور AT&T خریداری کرد و با توجه به نشان‌گر سبز باتری و علائم روی جعبه گوشی، متوجه شد که گوشی جدیدش طبق گفته سامسونگ امن است.

او مدعی است که تلفن او در حال شارژ نبود و حتی طبق درخواست کادر پروازی گوشی خود را خاموش کرده بود، اما مدت کوتاهی پس از این که گوشی را در جیبش قرار داد، متوجه شد که از گلکسی نوت ۷ درون جیبش دود بلند می‌شود و به سرعت آن را از جیبش خارج و کف هواپیما پرت کرد. خوشبختانه مشکلی برای پرواز پیش نیامد و کادر پروازی به خوبی توانست تخلیه مسافران را مدیریت کند.

سامسونگ درباره این موضوع بیانیه‌ای را منتشر کرده است:

تا زمانی که بتوانیم دستگاه را بررسی کنیم، نمی‌توانیم تایید کنیم که این اتفاق از جمله مشکلات نوت ۷ جدید است. ما در همکاری با مقامات جنوب غربی هستیم تا دستگاه را بررسی و دلیل را اعلام کنیم. به محض آزمایش دستگاه اطلاعات خود را با شما در میان خواهیم گذاشت.

در حال حاضر این گوشی در دپارتمان اتفا حریق محلی جنوب غربی است تا مورد بررسی قرار بگیرد.

note7_southwestflight-640x295

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH