گلکسی S8 به نمایشگری بدون حاشیه مجهز می‌شود

تنها ۲ ماه تا پایان سال میلادی باقی مانده است، درنتیجه باید به حدس و گمان در رابطه با سال آینده بپردازیم. سامسونگ امسال را به سختی می‌گذارند، این شرکت کره‌ای که از فبلت پرچمدار خود با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند رونمایی کرده، با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. همانگونه که می‌دانیم از زمان عرضه گلکسی نوت ۷ گزارشات زیادی مبنی بر انفجار آن در اینترنت منتشر شده است و این مشکل در حدی جدی بود که سامسونگ تصمیم به فراخوانی آن‌ها گرفت و مدل‌های جایگزین را وارد بازار کرد، ولی متاسفانه این دستگاه‌های جدید نیز آتش می‌گیرند. چند روز پیش خبری مبنی بر آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ در هواپیما را منتشر کردیم. حال امیدواریم سامسونگ با معرفی گلکسی S8، ورودی قدرتمند به بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد. امروز اطلاعاتی از این دستگاه جدید در اینترنت منتشر شده که آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

وجود سنسور اثر انگشت نامرئی در سامسونگ گلکسی S8

galaxy-s8-concept-1-840x473

سال ۲۰۱۷ را می‌توان یک سال هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند نامید. شایعات زیادی در رابطه با دستگاه‌های سال آینده میلادی منتشر شده که مهم‌ترین آن‌ها مرتبط با آی‌فون ۸ و گلکسی S8 است. براساس گزارشات، آی‌فون بعدی به دوربین‌های دوگانه، نمایشگر لبه به لبه و سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود. امروز رسانه‌های کره جنوبی ادعا کرده‌اند که تمامی ویژگی‌های گفته شده در گلکسی S8 نیز وجود خواهند داشت. براساس گزارشی، سامسونگ سخت در حال تلاش برای جبران شکست گلکسی نوت ۷ است. شایعات گذشته به استفاده سامسونگ از ۴ سنسور دوربین در پرچمدار بعدی خود اشاره داشتند که در صورت صحت، گلکسی S8 تبدیل به اولین دستگاه با این تعداد سنسور خواهد شد، دوربین دوگانه به همراه دوربین جلو و اسکنر عنیبه چشم، تعداد سنسورهای موردنظر را پوشش می‌دهند. گزارش امروز به شایعه قبلی قوت می‌بخشد.

براساس شایعه جدید، گلکسی S8 علاوه بر دوربین دوگانه به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز مجهز خواهد شد که نتیجه آن صفحه نمایش بدون حاشیه است. سامسونگ تصمیم خود مبنی بر استفاده از دوربین دوگانه را اتخاذ کرده ولی تنها مسئله باقی مانده مربوط به استفاده از ۲ سنسور جداگانه در یک سنسور است. پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ یا اگزینوس ۸۸۹۵، ۶ گیگابایت رم، نمایشگر UHD و تامین صدا از طریق پورت USB Type-C مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. در صورت تحقق مورد آخر گلکسی S8 همانند آی‌فون ۷ و ۷ پلاس جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را حذف خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا این شایعات صحت دارند؟!

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH