گلکسی S8 هشتم اسفند ماه معرفی می‌شود

بعد از رسوایی‌های زیادی که گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ در پی داشت، این شرکت کره‌ای باید محصولی را برای کاربران عرضه کند تا فکر و ذهن آنها را از این حادثه دور نماید. اتفاقی که باعث شد تا سامسونگ برای دومین بار اطلاعیه بازگشت این تلفن هوشمند را صادر کند و اپراتور AT&T نیز اجازه ادامه فروش این دیوایس تحت برند خود را لغو کرد.

چهار اپراتور کشور آمریکا به خریداران گلکسی نوت ۷ اجازه می‌دهند تا این دیوایس را با سایر گجت‌های روز دنیا تعویض نمایند. در حالی که سامسونگ در اثر اتفاقاتی که برای نوت ۷ روی داد، ضررهای بسیاری را متحمل شد، آسیب‌های زیادی نیز به برند نوت وارد گردید. پس به این ترتیب، مسئولان سامسونگ باید چاره‌ای بیاندیشند. به همین دلیل و برای باز کردن چشمان خریداران، این شرکت کره‌ای اقدام به انتشار تیزری نمود که در آن، تاریخ رونمایی از گلکسی S8 به چشم می‌خورد. مسئولان سامسونگ، ۲۶ فوریه معادل هشتم اسفند را برای مراسم رونمایی از این دیوایس در همایش موبایل سال ۲۰۱۷ (MWC) در شهر بارسلونا انتخاب کرده‌اند. این رویداد تحت عنوان Galaxy Unpacked نزد هواداران این برند شناخته می‌شود.

galaxys8-teaser

با توجه به اینکه مدل‌های جایگزین نوت ۷ نیز به مانند سری اول احتمال آتش گرفتگی داشته و برای کاربران خطرناک است، به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ کار سختی را برای جلب اعتماد مجدد این افراد در پیش دارد. در حالی که جلب توجه کاربران به سمت گلکسی S8 می‌تواند ایده خوبی به نظر بیاید، اما ممکن است زمان زیادی طول بشکد تا سامسونگ بتواند اعتماد مجدد علاقمندان دنیای تکنولوژی را به دست آورد.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH