مشخصات سامسونگ گلکسی C9 در FCC دیده شد

سامسونگ گلکسی C9 اخیرا برای دریافت تاییده به FCC تسلیم شده و به همین دلیل می‌توان مشخصات آن را دید. گلکسی C9 که با شماره مدل SM-C9000 مشخص می‌شود، در کمیسیون ارتباطات فدرال به شماره A3LSMC9000 دیده می‌شود. C9 قبلا تاییدیه وای‌فای و بلوتوث را نیز کسب کرده است. هنوز مشخص نیست که گلکسی C9 چه زمانی عرضه می‌شود، اما احتمالا این گوشی در اواخر اکتبر در چین و در اواخر سال در بازار هند عرضه می‌شود. قیمت عرضه این فبلت در بازار هند ۴۲۰ دلار خواهد بود.

این گوشی دو سیم‌کارته با نمایشگر ۶ اینچی AMOLED و چگالی پیکسلی ۳۶۷ پیکسل بر اینچ عرضه می‌شود. در پشت نمایشگر می‌توانید اسنپدراگون ۶۲۵ که با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده را ببینید. گلکسی C9 از ۶ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته می‌توان کمی در مشخصات دوربین شک کرد، چون کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ تنها تا ۱۳ مگاپیکسل دوربین اصلی را پشتیبانی می‌کند. برای ذخیره اطلاعات خود می‌توانید از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنید و اگر به حافظه بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری امکان استفاده بهتر از این فبلت را به شما می‌دهد.

تا اینجا می‌توان با کمی شک به برخی از امکانات این فبلت نگریست و باید تا زمانی که سامسونگ رسما از آن رونمایی کند، صبر کرد. هر چند در حالت کلی می‌توان گفته که باید انتظار فبلتی میان‌رده را داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH