هواوی آنر ۶X در ۲۷ مهر رسما رونمایی می‌شود!

هواوی دعوتنامه مراسم رونمایی از آنر ۶X در ۲۷ مهر را ارسال کرد. تقریبا تمام مشخصات آن قبلا به بیرون درز کرده بود. آنر ۶X به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز خواهد بود.

قلب تپنده این گوشی چیپست Kirin 950 خواهد بود که توسط هواوی طراحی می‌شود. ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این چیپ را همراهی می‌کنند. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود، اما دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است که کمی غیر واقعی به‌نظر می‌رسد. چراغ خانه آنر ۶X را باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری روشن می‌کند. امنیت این گوشی ۲۰۰ دلاری با حسگر اثر انگشت که در پشت گوشی تعبیه شده، بیشتر می‌شود.

همانطور هم که قبلا گفته شد، آنر ۶X در ۲۷ مهرماه رونمایی می‌شود. زمان این رونمایی دقیقا یک روز قبل از رونمایی اوپو R9S است. این نشان می‌دهد که سازندگان چینی رقابت با یکدیگر را به شدت افزایش داده‌اند و هر یک سعی می‌کنند تا محصول خود را زودتر به بازار برسانند. آنر ۵X سال گذشته معرفی شد و توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند و فروش بالایی داشته باشد. این فروش به دلیل قیمت مناسب همراه با امکاناتی بود که در زمان خود جدید محسوب می‌شدند. به عنوان مثال، حسگر اثر انگشت در گوشی‌هایی با قیمت ۵X کمتر پیدا می‌شد. با اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود که آنر ۶X نیز موفقیتی مشابه داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH