به‌روزرسانی پیکسل‌های تحت اپراتور Verizon همزمان با عرضه توسط گوگل

خودتان را برای یک خبر داغ آماده کرده‌اید؟ بر اساس گزارشی که از ArsTechnica نقل شده است، اپراتور Verizon اعلام نموده که تلفن‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL که توسط ایشان برای کاربران عرضه می‌شوند، به محض ارائه آپدیت نرم‌افزاری توسط گوگل، آنها نیز اقدام به ارائه به‌روزرسانی مذکور خواهند کرد. این بدین معنی است که تلفن‌های هوشمند جدید گوگل که تحت پوشش اپراتور Verizon هستند به صورت هماهنگ و همزمان با سایر پیکسل‌ها، امکان آپدیت به آخرین نسخه را خواهند داشت و کاربران آنها به مانند سایر تولید کنندگان تلفن‌های اندرویدی، نیاز نیست تا در نوبت انتشار نسخه جدید بمانند.

مسئولان اپراتور Verizon در این باره می‌گویند:

تمامی آپدیت‌های امنیتی و نرم‌افزاری که برای سیستم عامل اندروید توسط گوگل ارائه می‌شوند، به صورت همزمان و با همکاری با گوگل، روی تمامی پیکسل‌هایی که توسط ما عرضه می‌شوند، امکان دریافت را خواهند داشت. این موضوع، اتفاقی است که سالها برای سیستم عامل iOS در حال روی دادن است و از این به بعد، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای سیستم عامل اندروید نیز همین اتفاقات تکرار شود.

اپراتور Verizon در گفته‌های خود، اعلام کرده که اپلیکیشن‌های My Verizon، Verizon Messages و Go90 به صورت پیش‌فرض روی پیکسل‌های جدید نصب خواهند بود. البته جای بسی خوشحالی است که بگوییم نرم‌افزارهای اشاره شده، امکان حذف را دارا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH