۵ دلیل برای خرید هواوی آنر ۸

اگرچه زمان زیادی از معرفی و عرضه هواوی آنر ۸ نمی‌گذرد، ولی استقبال فراوانی از این گوشی هوشمند شده است. قیمت این دستگاه نسبت به نسل پیش افزایش یافته (۳۹۹ یورو در برابر ۳۴۹ یورو آنر ۷)، ولی همچنان یکی از مدل‌های باارزش در دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. در زیر به معرفی ۵ دلیل برای خرید آن می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

۱- طراحی بی‌نظیر

androidpit-honor-8-2610-w782

هواوی با ارائه آنر ۷ نشان داد که طراحی عالی فقط مختص دستگاه‌های گران‌قیمت نیست و مدل‌های ارزان‌تر نیز می‌توانند باکیفیت باشند. آنر ۸ با بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای حس یک دستگاه لوکس را به شما منتقل می‌کند، البته خط و خش بر روی قاب پشتی آن باقی می‌ماند که به‌علت انتخاب جنس شیشه است.

بسیاری از تولیدکنندگان طرح‌های جدیدی را برای محصولات خود در سال ۲۰۱۶ انتخاب کردند ولی آنر ۸ همچنان یکی از دستگاه‌های زیبا در دنیای اندروید محسوب می‌شود. برای درک زیبایی این مدل نباید به عکس‌ها اکتفا کنید و نیاز است که حتی یکبار با آن کار کنید، مخصوصا رنگ یاقوت کبود آنر ۸ که بسیار قابل توجه است.

۲- سنسور اثر انگشت سریع

androidpit-honor-8-2646-w782

یکی ار ویژگی‌های اجباری در گوشی‌های هوشمند معرفی شده در امسال، سنسور اثر انگشت است که مسلما آنر ۸ نیز از این قابلیت بی‌بهره نیست. باید اعتراف کنیم که تحت‌تاثیر سرعت و دقت این سنسور قرار گرفتیم، در مقایسه با نکسوس ۶P، گلکسی S6 و OnePlus 3 این آنر ۸ است که پیروز می‌شود و در کسری از ثانیه شاهد باز شدن دستگاه‌ خود خواهید بود. یک خبر خوب دیگر مربوط به دکمه‌ای بودن این سنسور است و شما می‌توانید با فشردن یکباره یا دوباره آن برنامه‌های سفارشی خود را اجرا کنید.

۳- وجود حالت “مراقبت از چشم”

huawei-honor-8-22-840x560

اگر شما مانند من همیشه با گوشی هوشمند خود کار می‌کنید، باید از هواوی به‌علت قرار دادن این حالت تشکر کنید. همانطور که از اسم این حالت مشخص است با روشن کردن آن، فیلترهایی بر روی نمایشگر اعمال می‌شود تا از خستگی چشم کاربران جلوگیری کند. نور آبی که از صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف ساطع می‌شود بر روی خواب افراد تاثیر منفی دارد و باعث اختلال در ترشح ملاتونین می‌شود، هورمونی که حس خواب را به انسان القا و چرخه خواب و بیداری او را تنظیم می‌کند.

وجود این حالت برای استفاده از دستگاه خود در زمان خواب یا حتی بیداری بسیار مناسب است، البته آنر ۸ تنها دستگاه مجهز به این ویژگی نیست و همچنین برنامه‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با نصب آن‌ها میزان نور آبی ساطع شده از نمایشگر را کاهش دهید، ولی وجود این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض نحوه استفاده از آن را ساده‌تر می‌کند.

۴-  قیمت کاملا رقابتی

androidpit-honor-8-2627-w782

با وجود افزایش قیمت نسبت به مدل سال گذشته، همچنان با یک قیمت کاملا رقابتی روبرو هستیم که برای یک دستگاه میان‌رده با عملکردی در دسته بالارده کاملا مناسب است. گوشی هوشمند OnePlus 3 نسبت به امکانات و کیفیتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، هزینه بسیار منصفانه‌ای را از او طلب می‌کند ولی به‌شخصه اندازه آنر ۸ را بیشتر می‌پسندم.

هواوی برای رسیدن به این قیمت نباید معجزه کند چراکه مثل شرکت‌های بزرگ (سامسونگ) هزینه تبلیغاتی بالایی نمی‌پردازد و بیشتر از شبکه‌های اجتماعی یا همکاری با توزیع‌کنندگان مختلف محصولات خود را به جامعه معرفی می‌کند. هدف این شرکت چینی به‌نفع کاربران است چراکه قیمت دستگاه‌ها پایین باقی می‌مانند.

۵- عملکردی عالی

androidpit-antutu-honor8-w782

همانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی S7 و ال‌جی G5، آنر ۸ با قیمتی کاملا مناسب‌تر به ۴ گیگابایت رم مجهز است. این میزان رم اجرای سریع‌تر بازی‌های باکیفیت، اجرا کردن چند برنامه همزمان و عملکرد خوب آن را تضمین می‌کند.

اگر دلایل دیگری را برای خرید آنر ۸ درنظر دارید، آن‌ها را با ما و دیگر کاربران در میان گذارید.

2 در مورد “۵ دلیل برای خرید هواوی آنر ۸”

  1. همون دوربین عالی p9 رو هم داره
    حیف که تو ایران برند آنر همیشه گرون تر از قیمت جهانیش هست
    الان این گوشی بجای یک ملیون تومن ، یکو هستصد فروخته میشه

    1. فقط یک سایت فعلا میفروشه که بقیه قیمت های برند های دیگه رو نگاه کنی میفهمی که تقریبا ۳۰۰تومن داره گرون میده در ضمن قمیت چهار گیگ رم و حافظه داخلی ۶۴گیگش انقده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH