فاش شدن مشخصات تبلت نوکیا D1C

به احتمال زیاد شاهد معرفی دستگاه‌های جدیدی توسط نوکیا تا پایان سال میلادی خواهیم بود و تا دو ماه دیگر شایعات به حقیقت می‌پیوندند. در چند هفته گذشته بنچمارک‌های مختلفی از دستگاهی با نام نوکیا D1C منتشر شده است که متاسفانه اطلاعات فنی زیادی را در اختیار ما قرار ندادند، ولی حال این مدل در بنچمارک GFXBench مشاهده شده که مشخصات فنی آن را نیز مشخص می‌کند.

اول از همه باید بگوییم که برخلاف پیش‌بینی‌ها D1C یک گوشی هوشمند نیست بلکه یک تبلت اندرویدی بوده و این تبلت در حال گذراندن تست‌های واقعی برای معرفی و عرضه به بازار است.

براساس GFXBench، نوکیا D1C با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰ ارائه می‌شود که آن را از دیگر تبلت‌های موجود در بازار متمایز خواهد کرد. پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون ۴۳۰) همراه با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۵، ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (تنها ۹ گیگابایت آن در دسترس است)، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول‌‌اچ‌دی و نمایشگر ۱۳.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مشخصات فنی این تبلت را تشکیل می‌دهند. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد معرفی این دستگاه توسط نوکیا باشیم.

nokia-d1c

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH