طراحی جدید خطوط آنتن برای گلکسی C9

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان است و بیشترین تعداد گوشی‌های هوشمند در دنیا را نیز تولید می‌کند. قطعا این شرکت از مشکلات مربوط به گلکسی نوت ۷ رنج می‌برد و برای تاثیر آن بر روی فروش سامسونگ و سهم آن از بازار باید تا آخر سال صبر کنیم، البته این اتفاقات از معرفی دستگاه‌های جدید توسط این شرکت کره‌ای جلوگیری نمی‌کند.

شاید سامسونگ به علت انفجارهای گلکسی نوت ۷ و پیامدهای ناشی از آن، برخی از پروژه‌های خود را به تاخیر بیاندازد ولی شک داریم که برنامه زمانی مربوط به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید را نیز دچار تغییر کند. امسال شاهد معرفی دستگاه‌های زیادی شامل پرچمداران سری S یعنی گلکسی S7 و S7 Edge، گوشی‌های اقتصادی سری J و سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام تجاری C (مدل‌های C5 و C7) بوده‌ایم. دو گوشی هوشمند C5 و C7 در کشور چین معرفی گشته و به‌طور خاص برای این کشور تولید شده‌اند، دستگاه‌هایی میان‌رده که مشخصات فنی خوبی دارند و مسلما گلکسی C7 در دسته‌ای بالاتر از رنج قیمتی خود قرار می‌گیرد.

با وجود معرفی دو دستگاه از سری C، همچنان منتظر رونمایی از گلکسی C9 هستیم. مشخصات این مدل توسط بنچمارک‌های زیادی فاش شده و همچنین تاییده FCC را نیز دریافت کرده است. اخیرا سامسونگ تیزری از گلکسی C9 منتشر کرده که در آن شاهد طراحی متفاوت خطوط آنتن بر روی بدنه هستیم، این دستگاه برخلاف باقی گوشی‌های هوشمند که شامل دو خط آنتن ضخیم هستند، به ۳ خط نازک آنتن در بالا و پایین پنل پشتی مجهز است. جنس بدنه C9 فلزی است، درنتیجه مشاهده نمونه نهایی و طراحی جدید خطوط آنتن بر روی بدنه جالب خواهد بود. سامسونگ گلکسی C9 به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ همراه با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۱۰، دوربین اصلی و جلویی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱ همراه با رابط کاربری مخصوص سامسونگ معرفی و عرضه خواهد گشت.

galaxy-c9-teaser-new-antenna-design_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH