بهترین جایگزین‌ها برای سامسونگ گلکسی نوت ۷

با وجود اینکه نسخه‌های امن گلکسی نوت ۷ که مورد تعمیر قرار گرفته بود نیز دچار سوانح آتش سوزی و انفجاز شده است، به نظر می‌رسد که شما باید به فکر جایگزینی برای این دیوایس هوشمند باشید. با وجود این اخبار و منتشر شدن تصاویر آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ در سرتاسر جهان، مطمئنا ما به شما، خرید مجدد این دیوایس را پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر تصمیم گرفته‌اید تا یک تلفن هوشمند اندرویدی را جایگزین گلکسی نوت ۷ کنید، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

گلکسی S7 Edge

galaxy-s7-edge

اگر تجربه استفاده از سری گلکسی برای شما لذت‌بخش است و همچنین با یک دیوایس با سایز صفحه نمایش گلکسی نوت ۷، ولی بدون قلم S Pen مشکلی ندارید، ما به شما گلکسی S7 Edge را پیشنهاد می‌کنیم. این تلفن هوشمند، بسیاری از قابلیت‌های گلکسی نوت ۷ را به همراه دارد، با قیمتی کمتر عرضه شده و در تمامی نقاط جهان در دسترس است. البته اخباری در مورد انفجار گلکسی S7 Edge نیز در رسانه‌ها منتشر شده، اما این دیوایس را می‌توان یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند به عنوان جایگزین گلکسی نوت ۷ به شمار آورد.

 ال‌جی V20 

lg-v20-black

بعد از اینکه در کشور آمریکا، استفاده از گلکسی نوت ۷ تا حدودی ممنوع شد، فرصت مناسبی برای V20 ال‌جی پیش آمد تا پای خود را در جای این فبلت بگذارد و خودنمایی کند. تلفن هوشمند تولید شده توسط این کمپانی کره‌ای، اواخر اکتبر در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و می‌خواهد خود را به عنوان بهترین جایگزین گلکسی نوت ۷ به دیگران معرفی نماید. ال‌جی V20 نه تنها تحت قرارداد با تمامی اوپراتورهای آمریکایی عرضه می‌شود، بلکه عزم خود را جزم کرده تا با برخورداری از اکثر ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ از جمله پردازنده قوی، کیفیت بالای دوربین و امکانات ویژه، صلابت خود را به رخ علاقمندان دنیای تکنولوژی بکشاند.

درست است که این مدل از نبود قلم S Pen رنج می‌برد، اما ویژگی‌های خاصی مانند صفحه نمایش دوم همیشه روشن، دوربین دوگانه در پشت دیوایس و همچنین اندروید نوقا نصب شده به صورت پیش‌فرض، باعث شده تا V20 یک تلفن هوشمند فوق العاده حساب آید.

گوگل پیکسل XL 

google-pixel

پیکسل XL گوگل تنها چند میلیمتر عریض و بزرگتر از گلکسی نوت ۷ است و از طرفی دیگر، آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را با خود به همراه دارد. البته تفاوت‌هایی مانند عدم وجود انحنا در گوشه‌ها، کوچک‌تر بودن صفحه نمایش و همچنین نبود قلم S Pen نیز وجود دارد. اما این موارد، چیزی از ارزش‌های پیکسل XL گوگل کم نمی‌کند. با وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌العاده و همچنین وجود اندروید ۷.۱ نوقا نصب شده به صورت پیش‌فرض روی گوگل پیکسل XL، به نظر می‌رسد که کاربران گلکسی نوت ۷ که مایل به تعویض آن هستند، می‌توانند انتخاب خوبی داشته باشند.

اچ‌تی‌سی ۱۰

htc-10

برای افرادی که قصد تعویض گلکسی نوت ۷ را دارند و از طرفی تمایلی به جایگزینی آن با دیوایس دیگر از جنس سامسونگ را ندارند، اچ‌تی‌سی ۱۰ گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این تلفن هوشمند با بهره‌گیری از بدنه آلومینیومی با کیفیت و دوربین فوق‌العاده، از امکان رقابت بالایی با گلکسی نوت ۷ برخوردار است. به عنوان بهترین تلفن هوشمند کمپانی اچ‌تی‌سی در سال جاری، این دیوایس از امکانات پردازشی فوق العاده‌ای نیز در مقایسه با گلکسی نوت ۷ بهره‌مند بوده و در رنگ‌های زیبایی نیز عرضه شده است. موارد زیادی وجود دارد تا باعث شود که شما تجربه خوبی از اچ‌تی‌سی ۱۰ داشته باشید.

وان پلاس ۳

oneplus-3

برای انتخاب جایگزین گلکسی نوت ۷، ابتدا باید فکر کنید که تا چه میزان می‌خواهید هزینه کنید. اگر مایل نیستید که مجددا هزینه زیادی برای تلفن هوشمند خود بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به وان پلاس ۳ بیاندازید. کمپانی وان پلاس، در سال‌های اخیر با تولید تلفن‌های هوشمند با کیفیت و ارزان قیمت، نامی برای خود دست و پا کرده است و وان پلاس ۳ را می‌توان یک نمونه بی نظیر از این مجموعه به حساب آورد. اگر مایل هستید که بیشتر پول بازگشته از گلکسی نوت ۷ را در حساب خود پس‌انداز کنید، وان پلاس ۳ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


نوبت شماست!

امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی، همیشه یک دیوایس جدید با امکانات ویژه در این عرصه وجود خواهد داشت. اما در حال حاضر شما هم به یک تلفن هوشمند نیاز دارید و باید انتخاب کنید. به هر دلیلی، ممکن است که شما تصمیم بگیرید در حال حاضر، یک دیوایس ارزان قیمت خریداری کرده و منتظر یک تلفن هوشمند انقلابی بمانید. یا ممکن است که تمایل به خرید بهترین تلفن هوشمند حال حاضر را داشته باشید. در هر صورت، انتخاب با شماست و بدانید که در نهایت، شما باید از این دیوایس استفاده کنید و سعی کنید بر اساس اولویت‌ها و نیاز خود، تصمیم‌گیری کنید.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

6 در مورد “بهترین جایگزین‌ها برای سامسونگ گلکسی نوت ۷”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH