بروزرسانی جدید برای گلکسی اس 4!

cover-s4
پس از مشکلات فراوانی از قبیل مقدار حافظه کم در دسترس کاربر،گرمای بیش از حد گوشی در حین انجام کارهای سنگین و… که گلکسی اس 4 را گریبان گیر خود کرده بود، حال سامسونگ به وعده خود عمل کرده و با یک بروزرسانی جدید این مشکلات را تا حدودی رفع نموده است که نشان از احترام بالای این شرکت به طرفداران پرچم دار گران قیمت خود میباشد!

1

این بروزرسانی با نام “XXUBMEA” که 366 مگابایت حجم دارد حافظه گوشی را با 80 مگابایت افزایش روبرو خواهد کرد و مقدار فضای خالی گوشی را به 9.23 گیگابایت خواهد رساند. اگر چه این مقدار فضای آزاد شده خیلی هم زیاد نیست و برایتان توفیقی نخواهد داشت اما گزینه ای به نام move apps to the microSD card این اجازه را به شما خواهد داد تا برنامه های خود را به حافظه جانبی گوشی خود، منتقل سازید!

2

دوربین نیز از تغییرات این بسته بروزرسانی در امان نبوده و با این بروزرسانی قابلیتی را دریافت خواهد کرد که میتواند با استفاده از قابلیت HDR دوربین،به ضبط فیلم به صورت HDR،بپردازد. همچنین در این بروزرسانی دو مشکل دیگر رفع گردیده از جمله برطرف شدن تاری در حین پیمایش سریع بین منو و مرورگر، و افزایش خوانایی گوشی میباشد!
همچنین در صورت بارگزاری و نصب این بروزرسانی برروی گلکسی اس 4 خود،قسمت بروزرسانی گوشی نیز از قابلیت Smart Pause پیروی خواهد کرد و آیکون ها نیز تغییر اندکی را تجربه خواهند کرد.
برای بررسی این مورد، که آیا این بسته بروزرسانی به دست تلفن هوشمند دلبندتان رسیده است یا خیر! میتوانید با مراجعه به (Settings > About) از این موضوع آگاه شوید.

4 در مورد “بروزرسانی جدید برای گلکسی اس 4!”

    1. محمد جهانی

      یه کم صبر کنید گلکسی نوت 3 بیاد! بعد امیدواریم در تابستان قیمتش یه افت 200 تا 300 هزار تومانی رو تجربه کنه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH