ZTE نوبیا Z11 Mini S با رم چهارگیگابایتی و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی رسما معرفی شد!

چهار سال از معرفی برند نوبیا به عنوان زیر مجموعه ZTE می‌گذرد. در مراسم چهارسالگی این برند ZTE از یک اسمارت‌فون قدرتمند جدید رونمایی کرد. نوبیا Z11 mini S از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ قدرت می‌گیرد که هشت هسته ۲ گیگاهرتزی دارد و در بخش نمایشگر از یک نمونه ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده شده است.

نوبیا Z11 mini S به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و در بخش حافظه داخلی دو مقدار ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت را شاهد هستیم. دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۲۳ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری Z11 mini S ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و در بخش پشتی آن می‌توانیم اسکنر اثر انگشت را مشاهده کنیم.

nubia-z11-mini-2

در بخش اتصالی این اسمارت‌فون می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۴G و VoLTE، بلوتوث نسخه ۴.۱، وای‌فای دو بانده و USB نوع C اشاره کرد. نوبیا Z11 mini S ضخامتی ۷.۶ میلی‌متری دارد و وزن آن رقم ۱۵۸ گرم را نشان می‌دهد. در بخش نرم‌افزاری ZTE در Z11 mini S از نسخه ششم اندروید موسوم به مارشملو استفاده کرده است که به وسیله رابط کاربری Nubia UI 4.0 تزیین شده است. Nubia UI 4.0 دوسیم‌کارته است اما یکی از اسلات‌های آن با کارت حافظه مشترک بوده و می‌بایست یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی حدودا ۲۲۰ دلار است و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌شود.

nubia-z11-mini-3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH